miasolrosenmaria

Alla inlägg under januari 2012

Av miasolrosenmaria - 31 januari 2012 23:43

Alltså natten mellan måndag och tisdag, var fruktans värt, kom alldrig i säng själv

var på väg men de tär så mycket som man måste kolla och ge katterna mat och vatten så att dom har

och fixa sandlådan.

men sen så vaknade mellan grabben Tim och skrek så fruktans värt, och var inte riktigt vaken och nådde inte riktigt

fram till honom och sen var ju han äldre Hampus också vaken och stod i ett hörn och viste inte vart han skulle ta vägen, och den minsta Simon vaknade ju också helt plötsligt.

men som sagt jag satt med Tim och tröstade honom och sen fick jag honom att gå på toaletten och även Hampus, Simon han ville bara ha lite mjölk.

sen så la sig grabbarna och jag satte mig och läste en bok så att dom blev lugna och kunde somna om, men jag bara kände att jag komme rnog inte i säng alls.

sen när jag läst klart så satte jag på en saga som dom kunde lyssna på och gick ne roch tänkte att nu ska jag också at och sova.

Ringde gubben bara som jobbade och talade om vad som hade hänt och klockan var ju över 02,00.

och sen så hörde jag att någon gick där uppe så det var ju bara att traska upp och kolla, då sov inte hampus, så de tvar bara att ta ner honom i våran säng och då hämtade jag även Tim för de tva rhan som hade vaknat av en drömm.

men de tvart ju så trångt, kände mig som en sill i en trång burk inte kul alls och i mitten skulle man ju ligga.

och de tär ju så obehagligt och inge skönt alls, så de tblev i alla fall inte mycket till sömn.

ja så dom blev hemma från skolan med tanke på att dom var så trötta, sen väckte jag gubben som hade kommit hem och sov för han skulle i väg till förrådet och hämta byrå och annat, och då ha minstingen me dsig så att dom två fick lite lugn och ro.

jag sov lite till på morgonen och dom satt och kollade på tv,n.

oj vad det kan hända mycket..  

Av miasolrosenmaria - 30 januari 2012 23:53

 Jippi i dag så har jag gjort min nya blogg och det känns hur bra och skönt som hlst, att bara få börja om , med skrivande om vad som helst.

ha det så bra...


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards