miasolrosenmaria

Alla inlägg under december 2013

Av miasolrosenmaria - 31 december 2013 13:20

morgon bilder



Elias leker med sin djur bok som har ljud till djuren.

Foto: Elias leker med sin bok som är djur ljud i


myser i soffan efter frukost med storebror simon.

Foto: Myser med simon på morgon


ser ut som solen ska komma fram men ser dåligt ut.

Foto: Solen nästan framme


simo och hampus ute i parken och leker för fullt och grejar.


Tim spelar dator spel.


elias sover i sin säng så skönt och härligt så man kan göra lite som man vill nu då och gubben åkt till uppsala för att fixa lite saker och träffa någon so han behövde prata med.


så nu lugnt ett tag då..

Av miasolrosenmaria - 30 december 2013 13:00

Elias leker i sin låda

Foto: Elias leker i sin låda.



ja då har jag en iten kille som får va inne och vila för en kompis som slängde linbanan i huvudet på simon så han har jätte ont och är ledsen, alltså va fan ska man säga blir så arg på hur dom håller på och gör..



Elias var med simon och hampus  vid bil banan



Elias busade med hampus

Foto: Elias busade med hampus i går kväll


 hitta han katrull lådan och hade jätte kul


natti nati


Av miasolrosenmaria - 29 december 2013 17:45

Hampus är så gullig och rolig han.
I går kväll så pratade han om hur många barn dom var som bor hemma och räknade upp då.
Hampus, Tim, Simon och elias och sa att det var 5 , men jag sa att det är bara 4 ju och då höll han i sina fingrar och sa då att tummen var ju ingen och då frågade jag vem det skulle vara.
Han sa då att du kan föda ett till bar en annan gång och pappa frågade hampus om han vill ha mer syskon och han skrattade och svarade JAAA..
HI HIIII



Jaha tim kom hem en stund med sin kompis och var med hampus och sen drog dom vid lunch och nu på väg till uppsala och ska gå på bio med klass kompisen och sen sova där i natt i gen då, det är såå kul att han fått en.kompis som går i samma klass också och dom.trivs så bra tillsammans..



Sååå fina

Foto: Välj en symbol eller flera och gravera in era namn!Läckert smycke i äkta silver.♥ BIG LIKE! ♥<a href=#Smycke #modehttp://bit.ly/1d07UwG" width="504" height="504" />


Tim sover borta.
Hampus och simon spelar tv spel och själv så sitter gubben och jag och kollar på så ska det låta, men jag tycker det inte alls är så bra med kalle moreis som ledare, min åsikt...



Av miasolrosenmaria - 28 december 2013 17:45

Elias och jag leker med boll

Foto: Elias och jag leker med boll


Elias ska köra bil bana.   




Ja i natt sov en kompis dom heter wiliam här i tims rum och det var bråk mellan han och simon, så fick skilja dom åt så det blev bra kväll.


I dag så har han dock valt att vara med simon och hans klass kompis och tim är med sin bästa klass kompis som han också ska sova över hos, och hampus är helt själv och har ingen så han får spela dator som han tycker är kul..


Så det blir en mindere av barnen hemma i natt då..



Hampus och jag spelar memori

Foto: Hampus och jag spelar memori


Sen drog vi ett spel på luft hocky, och hade jätte kul

Foto: Sen drog vi ett spel på luft hocky, och hade jätte kul


Har plockat bort lite jul från borden.

Foto


Foto


Elias håller på med hampus slangbälla



Jaha det blev ännu ett barn mindre, simon sover också borta..


Hampus, gubben och jag mys kväll med godis och dticka ocv filmen sune i grekland och en massa ljus, såå skönt tyckte hampus   


Nu så har jag krypit under täcket såå skönt, så nu blir det sova så läbge jag får innan Elias vaknar med tanke på hosta och snorig som han är nu.. så natti natti och sov gött.


Av miasolrosenmaria - 27 december 2013 16:15

Godmorgon på er alla, men det var ju ett tag sen jag gick upp då, ja och tvättmaskinen går redan med första tvätten och det blir maskinen som kommer gå för fullt i dag.


Barnen ute och har kompisar så full fart, själv så myser jag i soffan med Elias som sover.


Och gubben kör hem Sebastian nu, så tråkigt att han inte blir kvar, så kul att han varit här så länge är så sällan man träffar honom och barnen har tyckt det varit kul.
Jag hoppas att han kommer fler gånger, älskade son   


Elias har kommit på att man kan ju dra sig framåt nu. Jipiii♥





Av miasolrosenmaria - 26 december 2013 16:15

Har kollat på Emil i lönneberga på barn kanalen och nu nlir det peter och petra...


Jahaa då är det 26 december ovh ingen snöö så långt ögat kan nå och nu tycker jag att den inge behöver komma alls, lite sent för den nu, ji hiiii


 

Av miasolrosenmaria - 25 december 2013 16:15

God morgon, men har ju vart uppe ett tag förstås och gjort gröt som står och puttrar på spisen ovh bara är just nu, hi hiii


Ja morgon pyssel med att bygga lego så här på morgonen..


Elias har kul i sin balja, jippiii ♥


Nä nu blir det natti natti, är såå djäkla trött... sov gott nu


Av miasolrosenmaria - 24 december 2013 15:45

Från oss alla till er alla en riktigt,
* GOD JUL *



Jaha en riktigt härlig morgon, gjort julgröt, klippt hampus och tim och dammsugit och ätit och duschat och barnen bytt om och nu myser jag med elias som är såå trött och har feber...


Hjärtat   

Foto: Hjärtat <3


Foto


Foto


Julbordet

Foto



Familjen




Alla barnen samlade


Ja på ena kortet så visade Elias att han verkligen inte ville vara med




Elias har kul med en ren ♥



Nu blir det kalle


Mys med ljus




Elias sover så gött och tim myser bredvid   





Hampus och simon   







Familjen






Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Skapa flashcards