miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

så djävla arg

Av miasolrosenmaria - 17 augusti 2014 19:45

ja ha då var det morgon och vakna till liv och in i duschen och sen fixa till mig och kl på sig och fika lite då och se glad ut, nix det gör jag inte.


är inte alls på humör huvud taget och vääldigt irriterad som sagt.


så vi skulle åka i väg mot uppsala för att handla lite kläder till barnen eftersom dom ska börja skolan i morgon och sen lite annat också blev det och vi åt på burger king innan hem färd för det var ju såå brottom för han skulle ju börja jobba kl 15,00.


så när vi kom hem så blev jag så förbannad så jag viste inte vart jag skulle ta vägen med mig själv ens och grät hysterisk och han vände ju bara ryggen och drog.




jag vet inte hur ni skulle ta detta, men jag är skit förbannad och så djävla less och ledsen.

vi planerade att åka till eskilstuna i fredags och på trsdagen sa han att han skulle jobba på lördag i macken , då planerade jag att på söndag skulle vi åka till rimbo badet och bada med barnen.

men nu är det så här att planera det är bara skit i ärslet för det gills inte här hos oss tyvärr.

för han ko...m hem i går kväll och säger att han ska jobba kl 15.00 i macken i dag söndag.

jag blev skogs tokig.
så i dag åkte vi till uppsala snabbt till h&m och handla kläder till barnen och sen blev det åka hemåt, och jag kan säga att det blev inte alls som jag ville, och tänkte, det fick jag stoppa upp någonstans.

men jag är såå förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv just nu och tårarna kom bara så där när vi åkte hem.

men det är inte första gången han bara gör något att prata med mig fört, bara gör och planerar för sig själv.

ni kanske inte tycker det är så farligt och inget att bli så arg över, men jag tycker det.

jag mår så djävla dåligt och kunde klappa på honom för så djävla arg var jag och sen har han mage att bara dra i väg med tanke på hur jag mår, men så är det med honom han skiter ju fullständigt i allt.

han kan vända ryggen och bara gå utan att saker och ting tar på honom.

har jobbat hela djävla sommaren 7 dar i veckan så det fortsätter i samma stuk.

ursäkta behövde bara skriva av mig, men det blev nog på helt djävla fel sida men nu har jag skrivit och delar detta. ni behöver inte läsa och bry er huvud taget om detta.
 
 
Köpte bollar till poolen som elias kan hålla på med inne
Foto: Köpte bollar till poolen som elias kan hålla på med inne
 
 
Jag köpte dom här till mig själv i dag när jag var i butiken , ja inte gör att det piggade upp så djävla mycket men gjorde sitt på bordet i alla fall
Foto: Jag köpte dom här till mig själv i dag när jag var i butiken , ja inte gör att det piggade upp så djävla mycket men gjorde sitt på bordet i alla fall. ����������
 
 
Nu är det så här att jag har pratat med min vän Marita Majte  och lagat middag och ätit och jag har klippt alla 3 grabbarna dom har duschat , jag plockat ur diskmaskinen och plockat i och hampus och tom hjälptes åt att torka av bordet och fixa duken och annat på.

Och nu så är det över våningen sim jag ska till och då bädda en säng och sen fixa kläderna så dom sitter ordentlig och är klara till i morgon.
 
Då är sängen bäddad och barnens kläder fixade och nu är det elias tur att bytas på och fixa .
 
Ja då har jag fixat allt som jag ska och nu satt ner mitt feta ärsel i soffan och bara myser med Elias och barnen och kollar på manicken på bolibompa. Till nattningen ska göras .
 
 
Nu så nattat Elias och ska lägga honom i sängen för att snar natta in dom andra för kvällen .
 
Nu nattat in barnen också
 
sitter i soffan och kör lite spel på datorn och har kollat på solsidan och nu är ju helenius hörna , nu så är jag bara , men snart så blir det sängen som gäller för mig också.. hi hii
 
Nä nu mina vänner så ska jag slagga så lagt mig ned huvudet på kudden så dov gott nu .
Natti Natti
 
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards