miasolrosenmaria

Alla inlägg under oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 31 oktober 2014 14:30

morgonbild


Ska Ni förlova Er till jul eller nyår? Glöm inte att beställa ringarna i god tid. Denna snygga modell kostar endast från 849 kronor och kan beställas direkt på <a href=www.zeliniringar.se Välkomna!" width="480" height="471" />


Den här fick sitta på garage dörren .


Och den här på ytter dörren , så pyntat med krans tidigt , men varför hålla på och ha höst krans gör att sen byta i gen , nix inte här ser så välkomnande ut . Hi hiiii


så vackert

Amazing <3


För min farmor och kusin Helena

Desiree Åkerblads foto.


fin julklapp, en tanke jag har , så få se.  


Sant  ju ��������


det här är ju såå vackert.  

Enjoy more inspiration <3


Alltså jag gillar absolut inte detta halloween grejen , och det är fel att fira samma helg som alla helgon , därför så har jag inget djävla godis hemma .


<3


Tim åkte med en kompis hem och ska sova där .
Jag och hampus och Simon sitter i soffan och myser med en film och det blev tingeltangel och piraterna, ja gubben han är ute just så få se när han behagar komma in då .


Gilla sidan eller sk*t  i dets foto.



Nu så gosa ner mig i sängen och försöka få lite sömn .
Sov så gott nu alla

Nu så gosa ner mig i sängen och försöka få lite sömn .Sov så gott nu alla

Av miasolrosenmaria - 30 oktober 2014 14:15

sant

Mikael Gunéruss foto.


  

Dreamy beautiful <3Get it-> http://bit.ly/1sCmdyHMore-> http://bit.ly/1sCmUYK


Börjar redan få knopp på kaktusen , så kul när man ser att det kommer blommor .hi hiii

Börjar redan få knopp på kaktusen , så kul när man ser att det kommer blommor .hi hiii


ja då var det frost ute



Ute och går i elljus spåret



ja elias han går han kan man säga, och lyssnar inte alls på mig när man säger satnna och ropar på honom, nej det struntar vi i bara fortsätta gå och inte titta bakot. hi hii han är för gullig.  


Jaha då så har vi plockat ris och ska nu försöka mig på att göra en dörr krans. Jippi


Vad sägs om denna krans , men den är inte klar ännu .

Vad sägs om denna krans , men den är inte klar ännu .


Plockade även vitmossa och kottar

Plockade även vitmossa och kottar


Vad sägs om denna krans då , nu är den klar .  


Det blev en liten knippe också


Gjort deg som ska jäsa för att baka Brad sen då


måste ju lägga in lite fina blommor.

You're Special


ja den här dagen är också klar med massa saker gjorda och även promenad så skönt.


ha så gött och sköt om er.


 


 


Av miasolrosenmaria - 29 oktober 2014 14:00

Elias ute


 


 

det blev mer hjälp med dom andra barnen också ute på baksidan.


 






ja alla var ute och grejade och hade sig, men jag själv var inne ioch höll på, städade och tog ut mattan och sen dammsugade jag hela nedervåningen och sen skura , skurade alla bänkar och dsikbän i köket, skurade hela badrummet och sen blev det även i tvättstugan och dammsög sofforna och fixade.


ja det var full håll i gång på mig och ingen vila ingen ro, sen baka de jag bröd och fixade middag , ja men sen så fick jag känna på min rygg då så klart men vad gjorde det när jag fick det fint och fräscht.


ja det var den dagen och det blev fint ute med nerklippta buskar och träd.


så nu säger jag hej svejs på er och sköt om er.


kram kram  


Av miasolrosenmaria - 28 oktober 2014 11:15

Tänk att dom kan leka tillsammans och här bygger dom med lego, annars få man bara höra att dom inte har något att göra och bara frågar efter spela på tv eller dator.
Tänk att dom kan leka tillsammans och här bygger dom med lego,  annars få man bara höra att dom inte har något att göra och bara frågar efter spela på tv eller dator.  Men det här var i morse


Har en sån duktig kille som dricker vatten , mycket duktigare än sina bröder .
Har alltid en flaska med vatten i kylskåpet och en liten med saft , men han tar alltid den med vatten och det är jag jätte glad över .

Har en sån duktig kille som dricker vatten , mycket duktigare än sina bröder .Har alltid en flaska med vatten i kylskåpet och en liten med saft , men han tar alltid den med vatten och det är jag jätte glad över .


Åååå vill ha , så vackra älskar vita rosor

100 Roses


Så vackert

Beautiful Table decorations and centerpieceby TC Necla Pala


såå gulligt

So precious



Av miasolrosenmaria - 27 oktober 2014 11:15

så vackert hänge

Halsband ” I fly with you” <3Ljuvliga änglavingar i antiksilver, med ett strasshjärta.Hängande i en strassring och kedja.Kedjan mäter ça 60 cm men går att själv anpassa kortare. Finns i ett exemplar. Omgående leverans!Pris: 210:- inkl fraktKommer snart i webshopen men kan redan nu beställas via facebook eller mail: info@anglarochkarma.comNickeltestat och godkänt


Vin Diesel Fanss foto.


 

   



 
 
Av miasolrosenmaria - 26 oktober 2014 11:15

vill se


The road to FURIOUS 7 starts here. Because of our fans, our saga has grown bigger and better with every chapter.  In just 7 days, we will reveal the first trailer for our next installment – FURIOUS 7 – at The Road to Furious 7: Trailer Launch Event at Universal Studios in Los Angeles! We want to share this moment with all of our fans around the world.  For those of you not able to attend in person, you’ll be able to follow a live broadcast starting at noon Pacific on the Fast & Furious Facebook page and on E!.  For those in the Los Angeles area, tickets will be available starting tomorrow, October 27th, on the official Fast & Furious social pages. Starting today, you can submit questions for Vin Diesel, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, Tyrese Gibson, Chris “Ludacris” Bridges, and Jason Statham to be answered at the live event.  Go to Instagram and submit a video, asking your favorite Fast & Furious star your question while using the hashtag #AskFurious7.  Or, simply write your question in the Comments section below.  Your question could be answered live on-air! For our extended FAST & FURIOUS family, we have set out to make the very best movie yet.  We are excited to continue our journey together.


wov

Left or Right? <3Left-> http://bit.ly/1tqw5RlRight-> http://bit.ly/1tqw5RkMore-> http://bit.ly/1wtMmUt



så vacker

Too fabulous!! <3







Av miasolrosenmaria - 25 oktober 2014 12:00

hoppas du får det bra där uppe bland änglarna och att du får ha lika kul där.

RIP.

Christina Schollins foto.


Sitter på bussen mot Ica maxi


Do you love this dramatic dress? <3


Var på väg hem från bussen tidigare


 

Sitter och myser med barnen och kollar på prinsessan som går på bomibompa , men Simon han tar ett bad han , hiii


vackra

Have a lovely day!



japp nu blicken kolla på orup som håller i

Spela upp filmklipp


Nu så blir det natti natti och krypa ner i sängen . Sov gott nu alla


Av miasolrosenmaria - 24 oktober 2014 12:00

Har legat och dragit mig och bara vilat och när man kommer upp så ser det ut som jag vet inte vad .
Elias har haft väldigt kul om man säger



Ja i dag blåser det riktigt ordentligt ute , så i dag blir det vara inne. Brrr


 


         


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards