miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 april 2012

Av miasolrosenmaria - 22 april 2012 21:00

Ja då var det morgon och sån trist och grått ute så man blev inte direkt något pigg av det precis, och sovit dåligt hade man ju också gjort och det var ju absolut inte så mycket bättre heller.

men gick upp och in i duschen och sen klä på mig, sen barnen klä på sig för att sen i väg till härled och städa och även räffsning av löven, på torstuna hemmbyggd.

det var ganska kul faktiskt och träffa lite folk också och barnen dom hade ju jätte kul och krattade och hade sig..

sen hem för att äta lite lunch och Gubben i väg med Tim på kalas i Uppsala.

så Hampus och Simon var hemma med mig och det vart bara mys i soffan med film och det var så skönt och härligt efter den här dagen.

sen kom Gubben och Tim hem men Tim hann knappt ur bilen förrän han kräktes för fullt.

så där blev det bara att ta det lugnt i soffan och bara mysa.

gjorde middag och sen boli bompa och natta in dom där liven och gu va skönt det var att bara få sitta för sig själv och koppla av..


natti natti på er...


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards