miasolrosenmaria

Alla inlägg under augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 31 augusti 2014 12:00

Har hållit på hela dagen i dag .
Med att möblera om i Tim och hampus rum , städat i två förråd på över våningen ,
Sen tvättat och tvättat och tvättat, och stäadat i tvättstugan och fixat inne på toaletten.
Ja och fixat middag också och målat , hahaaa


Så här blev Tims rum

Mia Maria Anderssons foto.

Mia Maria Anderssons foto.


Och hampus rum

Mia Maria Anderssons foto.

Mia Maria Anderssons foto.


En hylla inne på toaletten

En hylla inne på toaletten.



JJsHouse.coms foto.


Jaha så här blev det när jag gjort klart och spegeln målad i kväll , såå snyggt om jag får säga det själv, jätte nöjd

Jaha så här blev det när jag gjort klart och spegeln målad i kväll , såå snyggt om jag får säga det själv, jätte nöjd. ��������


Nu så äntligen så blir det sängen för min del , efter dusch och allt , så sov gott nu alla efter helgens bravader .natti nstti

Nu så äntligen så blir det sängen för min del , efter dusch och allt , så sov gott nu alla efter helgens bravader .natti nstti




Av miasolrosenmaria - 30 augusti 2014 11:45

Godmorgon gubben på väg med Simon mot Tierp, kärplinge någonstans där Simon ska spela fotbolls match



Då var den färdig målad och blev jätte nöjd , då är det spegeln som ska få sig en omgång också sen. Jiha

Då var den färdig målad och blev jätte nöjd , då är det spegeln som ska få sig en omgång också sen. Jiha


Japp den ska förstås också få sig en färg klick

Japp den ska förstås också få sig en färg klick


Då har jag börjat måla vardagsrums bordet , hiii

Då har jag börjat måla vardagsrums bordet , hiii


Jaha vad säger ni , då var det klart också

Jaha vad säger ni , då var det klart också


Mia Maria Anderssons foto.



 


Ordspråk & Citat - Då & Nus foto.


Ååå han var ju så bra , ett verkligen fina minnen man har från barndomen. R.I.P

En barndomsidol har gått bort. Vila i frid Brasse.


natti natti

 


Av miasolrosenmaria - 29 augusti 2014 11:45

gjorde ite så mycket denna dag, men köpte mig en jätte fin härlig blomma som jag blev så nöjd och glad över och att få lite fint på köks bordet.




elias håller på att mublera med köks stolarna och far omkring med dom.


Slipat och målar bänken i hallen .grått blir det

Slipat och målar bänken i hallen .grått blir det


Första åmgongen färdig , fortsätta med andra i morgon, blir riktigt bra får jag säga och jag har ledsnat på furu färg vill ha ljusare i hallen

Första åmgongen färdig , fortsätta med andra i morgon, blir riktigt bra får jag säga och jag har ledsnat på furu färg vill ha ljusare i hallen ������



Rosa eller blått?Det här snygga setet finns med både blå och rosa brodyr mot svart bakgrund. BH, 70A-85D, 429kr - <a href=www.evasunderklader.se/pid/1331/Stringtrosa, S-XL, 199kr - www.evasunderklader.se/pid/1333/Trosa, S-XL, 199kr - www.evasunderklader.se/pid/1332/Det här setet kan vi hjärtligt rekommendera, dels för att det redan är väldigt omtyckt av våra kunder och dels för sin vackra och detaljrika utformning samt höga kvalitet." width="444" height="296" />



Jo det finns ju att beställa vägg texter och sånt.

Men jag har skrivit en egen vägg text som jag ska skriva ut och fixa .

Kärleken den är stark...
Jag älskar dig
Då och nu
Dag som natt
God night

Den har jag kommit på själv , vad tycker ni




natti natti.

 
 

Av miasolrosenmaria - 28 augusti 2014 11:30

Är i uppsala och har varit på synskador att kolla linserna hur dom sitter och hur dom fungerar .


På vägen in så sov Elias så skönt

Foto: På vägen in så sov Elias så skönt


Och nu så blir det resa till min älskade son Sebastian  och ska träffa honom en stund och lämna en sak tänkte jag


Elias pigg och glad och kollar i bok


Foto: Elias pigg och glad och kollar i bok


Lite busig då

Foto: Lite busig då


Lägger sol skydd framför sig och har jätte kul

Foto: Lägger sol skydd framför sig och har jätte kul



Då har vi umgåtts med älskade Sebastian och tagit en fika tillsammans, och nu så har vi lämnat av honom hemma och nu är vi på väg mot Uppsala och vidare hemåt .


Foto


Foto: Natti Natti nu sova .��������



Av miasolrosenmaria - 27 augusti 2014 11:30

Foto



simon var så arg i går på mig så han gick upp på sitt rum och började mublera om.

men tydligen var han inte nöjd för kom hem här från skolan och det första han gör är går upp och börja mublera i gen för ar inte bra det han gjorde i går.. hi hiii
så duktig.
 
 

 
 
 
Av miasolrosenmaria - 26 augusti 2014 11:15

ja vad ska man säga, fan så ruggit det är och regnar gör det, och såå kyligt inne och ingen ork har jag heller för något.
elias har sovit sen 11,30 och då har jag bara suttit och kollat på tv och spelat lite här på fb också .
så i dag har jag bara slappat ,hi hiii


ja vist man kan ha sånna dagar att inte orka något, men har ju ett kök som måste tas rett på och tvätt också, men lixom finns inte orken där nu så då får det vara.


Foto



bvc

Av miasolrosenmaria - 25 augusti 2014 12:00

Min lilla orkidé blommar , och jag vattnar och sköter den som mina andra blommor . ��

Foto: Min lilla orkidé blommar , och jag vattnar och sköter den som mina andra blommor . ��


Min fina frukost i dag

Foto: Min fina frukost i dag ��


På väg till uppsala

Foto: På väg till uppsala


Elias ska till bvc och vägas och få vaccin

Foto: Elias ska till bvc och vägas och få vaccin.


Då har Elias vägds och mätts och han ligger såå bra påsen kurva följer den jätte bra .


Då sitter vi på xxl grillen och ska äta något

Foto: Då sitter vi på xxl grillen och ska äta något


Foto


Foto



Pizza blev det för min del , med bara räkor

Foto: Pizza blev det för min del , med bara räkor.


sen drog vi till citty gross för att handla lite och tog en fika och elias fick en yougurt så han skulle bli lite mättare och sen bar det av hemmåt och bara packa upp och sen ta det lugnt i soffan och invänta barnen från skolan.


sen börja fixa middag och allt , sen bara mysa i soffan och hänga tvätt bädda säng och börja natta in elias och sen blev det duschning för barnen och natta in för att orka med skolan.


så natti och ha det så bra.


 

Av miasolrosenmaria - 24 augusti 2014 11:45

God morgon på er

Foto: God morgon på er


I dag så fyller våran lilla Tim 10 år , stora killen .
Grattis älskade kille

Foto: I dag så fyller våran lilla Tim 10 år , stora killen .Grattis älskade kille ������



Jaha lille plutten tog Tims hatt och satte på sig , men inte lätt att få kort när han bara går .hi hii


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Ja tänk Elias får göra som han vill med sin bror Tim , han har så kul , och Tim bara ligger och står ut .


 

Tårarna bara välde upp av glädje att se denna film, såå bjutifull och mycket kärlek


När Malia kom hem från en resa överraskades hon av sin pojkvän och hans vänner på flygplatsen....
 
 
så sant
Foto: So true.
 
 
Sitter i bilen mot Norrtälje och ska handla lite
Foto: Sitter i bilen mot Norrtälje och ska handla lite
 
 
Foto
 
 
Då har vi handlat på flygfyren och sen blev det en macdonald och nu är det vägen hemåt med solen
 
 
Foto
 
 
Tårtan färdig gjord med Tim
Foto: Tårtan färdig gjord med Tim
 
 
en glad kille
Foto
 
 
Gör en system återställning på hampus dator, vet inte hur han gjort men fick bilden upp och ner på något vänster, jaja allt går vist fast jag själv aldrig kunnat det. Hahaaa
 
Foto: Gör en system återställning på hampus dator, vet inte hur han gjort men fick bilden upp och ner på något vänster,  jaja allt går vist fast jag själv aldrig kunnat det. Hahaaa
 
Nu är den rätt i gen , hahaa
Foto: Nu är den rätt i gen , hahaa������
 
 
Så sant så
Foto
 
 
ja det var denna dag klar och mycket lycka och allt.
 
så natti natti
 
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards