miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 5 augusti 2014 10:45

Ja då var det morgon i gen då och vaknade och sen så la jag mig och mös med Elias i min säng och han somnade och det gjorde jag med hi hiii

sen vaknade han och var så pigg och började gosa och busa med mig och sen kom Tim in och busade med Elias , sen drog elias i väg och kollade vardagsrummet och jag satte mig där och kollade på tv en stund.

Sen blev det in i duschen och fixa till och klä på mig och sen gå ut på baksidan och fixa med poolen och sånt och plocka på tomten.

och elias vart ju hur glad som helst när jag öppnade den och kröp ut med en väldigt fart
och bara skrek av glädje .

sen satt han där och grejade med sin gungasom jag fixat och en hhink som han tycker om att bära omkring.

sen drog jag till butiken för att fixa lunch och då köpte jag hem glass och då vart det lunch och efter det fick dom en glass.

ja elias fick han också en hel glass och vart så glad.

Sen blev det mys i soffan med en elias som skulle sova för nu började han bli så trött och behöver verkligen natta in och sen la jag han i sängen och han sov så gott.

Jag satt och bara tog det lugnt i soffan och det var så skönt .

Sen så vaknade Elias och då tog vi det lugnt inne och busade och lekte, eftersom det ärså varmt.

Men hade dörren öppen så elias kunde få gå ut och vara på altan och var det skugga så skönt för honom.

Och jag började med middagen och sen blev det ringa barn och sätta oss att äta och sen blev det bada elias och mysa i soffan med bolibompa.

och försökte ta kort på elias men han la sig i stället.

Till Slut så fick jag en bild och han ser så trött ut lille man.

Sen sova för hans del och jag själv kolla lite på tv och dator och sen sova då .

så nu nanna kudden.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards