miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 3 augusti 2014 18:00

Oj vaknade vid 05.50 och då gav jag elias välling och gick och la oss i min säng i gen och kan lova att det var väldigt mörkt ute och såå kvavt.
men jag låg där i sängen och gosade med Elias och han somnade efter en stund , men jag hade svårt låg där stel som en pinne för det började åska och mullra som attan och jag hatar verkligen när den är.

och deg small inte bara en gång så kunde inte slappna av.

Men det blev lugnt efter en stund och då måste jag ha somnat i alla fall.

sen efter en stund så vakna jag men elias sov fortfarande och jag visste inte hur jag skulle göra , ligga kvar eller gå upp, bra fråga??

Ja det blev att jag skulle försöka gå upp försiktigt för att gå på toa , men sen vaknade Elias så då kom Tim in och busadei ssängen och elias hade jätte kul.

gick själv på toa och sen la jag mig k gen och bara mös en stund, såå skönt att bara få ligga.

sen fick vi upp och elias var ju riktigt busig om man säger så , skulle bara hålla på med datorn .

Sen gubben drog i väg och skulle fixa lite grejer, sen kom han hem och då plockade vi bort grejer från hallen för vi skulle göra om den.

Skulle fixa hyllor och sånt.

först lunch och sen sova elias som var trött och då fick gubben ta det lugnt så han inte väckte elias eftersom väggen i hallen går mot mitt sovrum där elias sover.

och ja han vaknade med jag la han i gen för att han behövde verkligen sova..

men sen vaknade han till Slut och var riktigt nyfiken på vad som händer med alla konstiga ljud som han hörde.

Det är bara början.

Sen gjorde gubben klar hallen och jag fixade middag och barnen dom har badat och spelat dator och haft sig .

Så här blev hallen i alla fall

Sen blev det lugnt framför tv och bara mysa
och elias ville inte sova som vanligt så det blev natta in honom vid 22 tiden då och sen blev det i säng själv också.

Sov så gott

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards