miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 18 augusti 2014 19:45

ja då var det en ny vecka med ny dag och skolan börjar sin första dag också för våran del, så i dag så var det upp tidigt för att hinna med allt som ska göras´, som dusch och fixa till sig och sen göra i ordning elias med kläder och välling och sånt.


se till att dom är klara med allt och ätit frukost så dom inte blir hungriga tidigt.


japp då var det dags mot skolan då.


lilla simon så fin.

Foto: Simon börjar skolan och nu dags att gå


och sen lilla tim

Foto: Tim också börja skolan och ska gå nu


sen så gick vi och jag var med tim på förmiddagen för han ville inte vara själv första dagen och med en ny fröken som han inte vet vem det är, blir jätte jobbigt för honom.


men när han skulle till luchen så gick jag hem för elias behövde äta lunch han också och sen få ny blöja och då satte jag mig en snabbis vid datorn och kollade lite på tv, och sen fick elias lite välling för han åt inte så där jätte bra.


sen så gick vi till simons klass och var med där på eftermiddagen tills dom slutade, för han vill ju också att man ska vara med där och´tyvärr så kan jag inte dela på mig alls.


ja sen så slutade skolan 14,15 och då gick vi hem och tim hade redan slutat och var hemma men blev orolig över vart jag var någonstans, och jag var ju inte långt bort.


sen var det natta in elias för nu var han så trött och somnade på en gång och då började jag plocka i vardagsrummet och sen satt jag vid datorn en stund och sen plocka jag ur tvättmaskinen och slängde in en ny maskin.


här har vi hampus som såg ut så här i dag

Foto: Hampus såg ut så här när han åkte i morse


ja sen så vaknade elias och då mysa i soffan en stund och sen blev det middag som skulle göras och barnen åt och sen plockade jag ur och i diska maskinen och fixade bordet och sen blev det bädda en säng och sen byta på elias och sitta och kolla på bolibompa och bara mysa.


sen dags för barnen att göra sig i ordning och sen natta in dom för kvällen.


sen satt jag och kollade datorn och på tv och sen blev det natti natti för mig själv.

 


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards