miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 15 augusti 2014 18:45

ååå då var det upp och klockan är 05,00 och jag är såå trött om man säger så, men måste så in i duschen och sen fixa till mig och sätta i linserna och sen fixa med elias och packa skötväskan och sen 2 flaskor med saft och en med vatten, sen välling och yoghurt.

och kex och annat.


sen fixa matsäcken som också ska med och se till att regn skyddet var med också, gubben packa in i bilen och barnen äta frukost och klä på sig och packa leksaker till elias och några böcker.


ja när allt det var klart så packa in oss själva i bilen och sen i väg då och då är kl, 06,45 så nu mot eskilstuna.


Foto: Då är vi på väg då och har hållit i gång sen 05.00


I går så började jag planerar julklapps köp som jag ska göra här inverkan som kommer är ju dags att planera för den också .
Jag vet redan en del.


Ååååå gud så vackra

Foto: Gorgeous!!


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Foto


Snart framme

Foto: Snart framme


Foto


Simon åker fritt fall

Foto: Simon åker fritt fall


Hampus och Simon åker skepp å hoj

Foto: Hampus och Simon åker skepp å hoj


Den här karusellen åkte jag med tim och nu åker simon den

Foto: Den här karusellen åkte jag med tim och nu åker simon den


Det är skönt att det finns karuseller som passar mig , som barn åker .
Har åkt hur mycket som helst ju


Simon åker radiostationer bilar

Foto: Simon åker radiostationer bilar


Tim och jag åker snurr karusellen

Mia Maria Anderssons foto.




Foto: I slutändan har vi alla en egen väg att vandra, låt ingen bestämma det åt dig.



På väg hemåt, men ska äta någonstans först

Foto: På väg hemåt,  men ska äta någonstans först


Haft en helt underbar dag med hela familjen och kul har vi haft och mycket att se och nytt var det också .
Så sova gott i natt då. Hi hiii


Så här ser det ut på himmelen

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.

Det regnar

Spela upp filmklipp


På väg hemåt nu

Foto: På väg hemåt nu



Så sant

Foto


jag själv.

Foto: Hahhaaa mig själv



Ser en jätte fin regn båge.

Foto: Ser en jätte fin regn båge.


Ser två regn bågar

Foto: Ser två regn bågar


Nu så har jag lagt barnen och själv kollat datorn och nu kastat mig själv under täcket och huvudet på kudden , som jag längtat efter så mycket nu .
Så natti natti på er och sov gott med härliga sköna drömmar . Kramizzz



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards