miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 13 augusti 2014 19:15

Ojjj inatt har jag inte sovit mycket fan så trött jag är.
så upp vid halv 8 och då bara ta det lugnt och sen in i duschen och fixa till mig för att sen klä på mig och sen plocka fram kläder till elias .

och fixa lite The och smörgås och sen ge elias välling för han var hungrig och sen var det barnen som skulle klä på sig och fixa med allt som dom ska göra .

sen packa in oss i bilen och dra i väg mot uppsala för jag har tid hos optiker på synsam för att kolla min syn för linser och glas ögon.

Men första hand så är deg linser.

och jag ska vara där 10.45 så kom lagom tid , fick vänta en liten stund bara sen in och göra allt och det var inte lätt .

gud så många glas hon satte i den där glasögonen som man får på näsan och den var grymt djävla tung .

men allt gick bra och jag fick med mig ett par linser att prova till på måndag , jippi.

sen drog vi till city gross och fikade med korv och bröd och elias fick också en.

Och här fick han åka lite bil med storebror tim.


Sen tog jag vagnen och gick till Ikea och kolla lite och få lite ideer så klart .

Men det blev lite glas, Hallk matta och lite annat , elias somnade han var så trött.

Sen fick barnen en glass .

sen packa in oss i bilen och dra hemåt och då kan jag säga att det såg inte alls bra ut där hemma på himlen .

När vi väl hemma så blev det fixa middag och då blev det snitsel och pommes så klart .

Efter det så plocka ur tvättmaskinen och sen lägga i en ny.

Sen upp och fixa en säng som skulle bäddas.

och hänga tvätt för här började det bara vräka ner regn bara så där och så mörkt på himlen.

När allt var klart med säng och tvätten hängd så blev det göra badvatten till elias så han fick bada och då fick han även sin nya leksaks båt att leka med .

Och man kan säg som så att han hade väldigt kul i badet och även med sin storebror hampus som satt på en stol och lekte med honom, men elias tyckte ju så klart det var kul att hälla vatten på hampus .



Sen upp och då mysa i soffan och bara vara och kolla på bolibompa med tim och mig och han fick en plopp att äta .

sen välling och det blev film taim och ringa hem barnen som inte var hemma och då göra sig i ordning och bara mysa jag natta in Elias och han somnade till Slut och när filmen var Slut så var det natta in barnen , sen satte jag mig och skrev på bloggen det jag missat.

och sen blev det sängen som gällde för mig för nu var jag såå trött.

Sov så gott och dröm sött

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards