miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 11 augusti 2014 22:15

Jaha då vakna och in i duschen och sen fixa med lite frukost eller vad man säger .
The och smörgås och elias fick smörgås han med men han vill ha dom jag har så det blir inte mycket till mig själv , hi hi

ja ja så är det mitt är godare än det han har.

Hampus och elias gick in till min säng och busade och lekte.


 


Sen satte sig elias och skulle spela på ett hand spel som hampus hade tagit ner och elias tycker det är kul att hålla på.






 


Sen plockade jag ur min säng och la ut kuddar , täcken och madrasser på altan och sen blev det dammsugning av hela sängen och golvet och plocka.

Och sen kom det riktigt med regn vräkte ner.



 


jag gick upp på över våningen och elias följde med och här går han ner själv.


 

sen blev det lunch och natta elias och då tog jag det lugnt i soffan och kollade på tillbaka till adenfild.

och tog en kopp The och bara mös och efter ett tag så vaknade Elias och då satt jag och mös med honom en stund och sen klädde jag på honom och mig och Tim skulle följa med mig , för jag skulle till butiken och handla .

Sen hem och då plocka undan varor och sen plocka undan i vardagsrummet från leksaker och sen dammsuga och då hallen och köket också , sen skura och fixa min säng med bäddning av nya säng kläder som jag beställt från jotex och hämtade på posten i går.



Sen satte jag mig i soffsn och kolla datorn och elias pysslade med sina klossar

Sen gjorde jag middag och då ringa hem barn som inte var hemma och äta och efter så Kom gubben hem med vagnen som kommit på posten och jag var över lycklig.

så då blev det montera i hop den.

och den såg bättre ut i verkligheten, så djävla fin precis som jag vill ha den.

Sen fick jag äntligen foto på elias när han började ta några steg utan att hålla i sig , var så kul att se och så glad jag blev och han tyckte det var så kul.



Sen var det natta in Elias och barnen och sen satt jag vid datorn och fixade ren flaskan till elias och göra mig själv i ordning.

Så natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards