miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 14 augusti 2014 18:45

god morgon på er här blir det lugnt i dag och duscha som vanligt och sen så blir det lite fika med the och smörgås.


ja sen ska jag pröva mina nya linser som jag fick hem i går och dom ser ut så här.



Alltså här ska man byta blöja , då går man upp och lägger sig i min säng . Så skön han är


Foto: Alltså här ska man byta blöja , då går man upp och lägger sig i min säng . Så skön han är ����


Ha haha så här fina ser mina vardagsrums fönster ut efter att barnen badat i poolen. Så jag har ju och göra om man säger så å


Foto: Ha haha så här fina ser mina vardagsrums fönster ut efter att barnen badat i poolen.  Så jag har ju och göra om man säger så å��������


Tim spelat ett spel som heter narnia som dom äldre spelade när dom vara små.
Och han tycker det är jätte kul.


Foto: Tim spelat ett spel som heter narnia som dom äldre spelade när dom vara små. Och han tycker det är jätte kul.




Foto: ❤️��❤️


natti natti



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards