miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 12 augusti 2014 23:00

God morgon på er glada , här var det upp som vanligt och trött var jag också av någon anledning .
Men det var bara att gå upp och duscha och klä på sig.

Sen var det The och smörgås som jag inte får ha för mig själv , elias kommer direkt och ska ha.

men det blev ta det lugnt , hampus gick med Elias och dansade runt och elias hade jätte kul, men han ledsnade sen och drog till trappan .

 
sen lekte han med simon och dom hade jätte kul och gick runt runt.


 
Sen blev det bad för barnen fast det blåste kyligt så skulle dom bada.



 

Sen blev det lunch och natta elias och göra ingenting ,fanns inte ett skit att kolla på tv .

Det är ju den förbannade friidrotten på tv om dagarna nu.

så djävla trist.

Sen vaknade Elias och då mös vi i soffan och sen tog vi en promenad till butiken i nya vagnen och den var så skön att köra.

sen hem och fixa med disk och köra i gång diskmaskinen och fixa bänkarna .

Det började vräka ner regn och åka som bara den , fy fan inge kul alls och det riktigt vräkte ner kan man säga.


 


sen fixa middag och då blev det ugns pannkaka.

sen satte vi oss och kolla på tv och elias hade fått en glass som han ätit upp fort och Tim tog en och då skulle elias ha den ned , hi hii det räcker inte med en.

Sen när vi satt där och kolla på tv så kom plötsligt solen fram och då såg jag regn bågen och det regnade också.




 


Sen hade elias jätte kul för han började bara gå mer och mer och hade jätte kul och gick längre sträckor också.
Var såå duktig.



 
 


 

sen ringa hem 2 barn som var ute och lekte med kompisar, för vi skulle mysa i soffan med film och äta chips och dricka till.

Hampus satte sig vid elias men ville inte vara med på bild.

Sen var det sova som gällde för hela slanten .

Sov så gott.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards