miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 1 augusti 2014 15:00

Goder morgon på er i det underbara vädret som vi har denna sommar , man ska inte klaga om man säger så .

jag nää verkligen inte jag , är såå glad över denna värme och sol som vi har , vill ju helst
ha den året om och slippa denna Hemsk vinter ned snö och kyla som jag verkligen hatar , nääe fy vad kallt och brrrr det tycker inte jag om alls.

Det ska vara sommar med sol och värme fan så gött.

Ja men det blev dusch och sen The och smörgås och ta det lugnt i soffan en stund och elias sova .

barnen satt vid datorn och grejade en stund och lekte här inne.

Elias leker med en pistol från sina bröder

Fullt med barn

Sen klädde på elias en tröja för att kunna vara ute och greja som han tycker är kul.

Sen till butiken och fixa lite glass och sånt.

Och hem och fixa middag och äta och barnen badar och grejar .

sen blev det mysa i soffan med Elias och kolla på bolibompa och sen natta in honom men han ville ju inte sova om man säger så blev så pigg så han var vaken ett tag till och sen sövde jag honom vid 22 tiden och då somnade han och barnen hade lagt sig också och själv skulle jag natta in också .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards