miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 9 augusti 2014 15:15

God morgon på er och hoppas nu fåren härlig dag.

ja då var det upp och duscha och fixa och elias vart så glad och jätte ivrig när man öppnade altan dörren , då gick han ut direkt.

Och han hade sin vagn med sig och gick med den och hade jätte kul med tim för han försökte verkligen gå upp i lilla backen men tim stoppade honom och han vände vagnen och när tim hade gått där ifrån så vände han vaken i gen och gick dit han hade jätte kul.


 

sen tog vi promenad mot butiken och då såg vi bussen med Lars Kristers komma till parken

Sen gick vi hem och då var det lunch och sen tim badade och hade kul som vanligt fast han var helt själv.


 
 


Elias hade jätte kul med furuvik bollen som han grejade med och skulle sitta på . Hi hii


 

Tim tog ena och satte sig på för att visa elias och vila en stund .

Men sen hoppade han i badet i gen och dök och hade sig

Sen varxdet dags färdi middag och elias var där ute och grejade under tiden, men vart jätte grinig sen och ville inte alls vara på golvet och jag kunde inte ta upp honom för jag höll på att skära potatis och morötter.

Och sen skulle plåten in i ugnen .

sen fick jag ta upp elias och då sätta mig i soffa med honom och då somnade han i min famn , han var ju så trött.

Sen kom Simon hem och var ledsen , då hade han blivit stucken av en geting vid tidningen .

Jag gjorde i ordning en geting fångare , fast det var ju inte här på gården han blev stucken , utan uppe k lek parken.

Middagen klar stekt kassler och ugnstekt potstisklyftor med morot

Bad för barnen elias då och han hade ju kul där i

Sen mys i soffan med tim och elias fick en choklad bit

Hampus

Tim och Simon

Sommar krysset

Simon

Jag ska testa den här drycken som vi köpte på båten sist vi var där

Jaha här ska vi sätta på elementet och få mer värme än den som är . Hahaaa

Var ut och tog korg på månen

Ja och sen blev det natti natti och få lite blund i mina små blå .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards