miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 8 augusti 2014 13:45

Då var det en ny morgon och sov till 08 tiden och elias hade fått välling vid 5 tiden .

Så upp och fixa och slänga in en maskin och sen sitta i soffan och bara mysa och elias gosar .

Sen var han i min säng och grejade med en påse och hade sig

Ja det var full fart på honom kan man säga och barnen dom badede och jag hängde tvätt .

och kollade mina blommor och här har jag fått min lilla orkidée att växa sig och fått även knopp på den , såå djäkla kul att jag fixat detta.

Elias ute och går med sin vagn

Men sen var det bära in Elias och klä på en tröja och fixa till mig och sätta honom i vagnen för att gå och handla och elias blir ju såå glad när man tar fram den. Hi hii

sen till butiken och då fixa dricka , chips, nudlar och annat .

hem och fixa lunch och elias sova en stund efter det .

Då satt jag och mös och tog det lugnt , skönt faktisk.

Se så vaknade Elias och då var jag ute och fixade med poolen och rensade ur massa blad.
så det blev full fart på honom när han såg att balkong dörren var öppen och han drog sin lilla vagn som han tycker är så rolig.

Tim han badade och hade jätte kul för sig själv där i.

Elias satt och kollade på

Sen fixa middag och städa av lite och Tim plockade ur diskmaskinen och elias var ju ned där också och skulle hjälpa till.

Ringa hem barn som inte var hemma och fixa sig innan dom ska äta och Simon hade en kompis som skulle sova här så det blev ett barn till då .

efteråt så drog hampus i väg , Simon och hans kompis gick upp och spela och elias och jag satt och kolla på bolibompa .

Han var törstig så då sitter man så här och dricker saft.

Sen blev det mys och gosade hos mig en stund och bara titta på tv.

Men sen vet jag inte vad som hände för han fick bråttom ner och gick till sen andra soffan , passade inte att sitta hos mig. Hi hii

han gick till sin bror tim och la sig och gosa hos honom så mysigt ??

Sen skulle tim spela lol på datorn med en kompis som han ringde .

Då gick jag och fixade lite glass till elias som han fick äta innan han ska natta in.

Sen var det fixa och göra i ordning honom och fixa välling och ringa hem hampus för kl är 20.00 och sen satte jag mig och gav elias välling och 2 var uppe och spelade , Tim sa här och spelade men sen var det slug med det .

Skulle göra sig i ordning och fixa chips och sätta i gång en film där uppe och mysa för jag skulle kolla på sista delen av poiaro som var på 4 an.

Men elias ville inte sova och deg blev tjafs mellan tim och Simon och då gick Simons Kompis hem för det var för bråkigt.

Och Simon hade ställt en bunke med chips på bordet i vardagsrummet och ingen var där så Elias var snabb att ta chips och äta på , hi hiii

Men sen så gick barnen upp och kolla på filmen och jag försökte sova elias och kolla på tv.

sen blev det natta in själv också .

Sov så gott

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards