miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 19 augusti 2014 20:22

så sant.

Foto: Ta vara på det ni har <3


ja ha vaknade och sen så var gubben uppe och då tog han in elais till vardagsrummet för att kolla på tv och jag fick sova en stund till för jag var såå trött, blev en jobbig natt med elias och tim, men så är det i bland.


men sen gick jag upp och då ville tim prata med mig för han ville att jag skulle följa med i dag till skolan bara och sen kunde jag gå hem i gen.


så det blev ju bara klä på sig och sen gå för så mycket var klockan och dom börjar 09,00-


men när jag kom hem så blev det sätta på the vatten och rosta en smörgås och sätta mig att fika en stund och sen satte jag mig i soffan och gav elias välling för han hade inte ätit på länge.


sen satte jag mig vid datorn och gubben han fixade med poolen och satte på överdraget och sen klippte han gräset och elias var väldigt fundersam över vad han gjorde där ute.


sen blev det lunch och då fick elias mat och grejade och åt väldigt lite om man säger, så fick lite youghurt och sen lite välling och då sova så la han i sin säng och jag fortsatte kolla på hem till gården och sen tillbaka till adenfild.


och bara tog det lugnt.


satt och spelade lite på fb också och sen satte jag i gång en tvätt maskin och fixade och bara var , så skönt efter helgen och allt.


Foto


ja middag och sen blev det bada elias och sen var han med tim en stund på över våningen och jag satt nere och kollade datorn.


sen gick barnen ut och jag fixade med välling och gav elias och nattade in honom, och sen kom barnen in och då var det dusch som gällde för dom och göra sig i ordning och sen natta in dom och jag sitter vid datorn och sammtidigt så har jag det förbannade programmet idol på i bakrunden.


så ha det gött.


kramizzz

 



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards