miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av miasolrosenmaria - 2 augusti 2014 15:00

Elias vaknade vid 06.30 då bytte jag blöja och gav han välling och sen la jag han i min säng och då mös och gosade han och sen somnade han och jag så vi sov till 09, 00 så skönt det var.

låg ett tag där och bara gosade och mös och busade så härligt.

Sen kröp han ur och skulle leka och greja så jag gick k upp och då duschade jag och klädde på mig och sen fikade med The och smörgås och Elias åt också smörgås.

Sen gick jag ut på altan och grejade och fixade med poolen och rensade .

Elias var ju i te direkt trött som sov länge ge på morgonen, men så skönt det var kan man ju säga .

Elias kryper upp i lilla backen och ska sitta där tydligen så söt

Sen blev det att han var på altan och då lekte han med en hink som var väldigt kul att hålla på med .

Ja och medan så gjorde jag middag och sen ringa barnen som inte var hemma och då äta , sen mysa vid två och kolla på bolibompa med Elias och efter det så blev det somnar krysset och godis och elias stal Tims godis rulle , hi hiii i

ja han hade kul om man säger.

sen blev det göra i ordning g barnen för dags att sova och jag ta och natta in Elias och sen satt jag snabt vid datorn och sen kasta mig själv i säng för att få lite Jon blund i ögonen

sov så gott nu och dröm sött

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards