miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 december 2013

Av miasolrosenmaria - 23 december 2013 15:45

Var uppe kl 07 och duschade och fixade, elias mös med tim i soffan, sen frukost och nu i väg mot stan för att handla jul maten och barnen hemma med store bror Sebastian  och myser med honom och kompis kommer till tim sen också.


Fy fan äntligen färdig, men va fan när jag tänker att vi åker tidigt så är det inte så mycket folk, men tydligen så tänker alla såå, men nu så är vi på väg hem och har hämtat fredrik på stationen också, nu vill jag hemmmm. Är trött nu på butiks handla. Hi hiiiiiiii



Gjort potatis graräng till Sabina

Foto: Gjort potatis graräng till Sabina Andersson


Och janssons frestelse gjord

Foto: Och janssons frestelse gjord


Skinkan i ugnen då

Foto: Skinkan i ugnen då



Vet ni vad jag funderat över??
Jo jag förstår inte detta med musik hjälp just denna tid på året och alla människor som sitter utan för alla dessa bugiker, och sen denna reklam.om nallar som visar var över greppen på barn är och sen detta att det ska vara en vit jul utan sprit för barnen ska slippa sprit ocv fylla..
Nu är det ju så att jag måste ju fråga behöver inte folk och andra länder hjälp hela året om och är inte övergrepp på barn året om och dricks det inte varenda helg och fylla där barn får se mycket och det kan.även vara varenda dag som dom får uppleva det hemska..
DET ÄR VAD JAG TYCER DET ÄR I ALLA FALL, INTE BARA NÄR JULEN KOMMER..


Jag tänker på alla barn som har ett helvete varje helg och nu på jul och nyår då jag anser att det är barnens dagar som ingen verkar respektera utan spriten hägrar..


Min åsikt bara


Jaha då var barnen i säng och gubben hugger till granen så den ska passa foten så jag kan fixa den med allt som ska på.


Och julskinkan snart klar också, såå skönt.


Julgranen färdig



Klapparna också där




Elias tycker klappen är intressant

Foto: Elias tycker klappen är intressant



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards