miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 december 2013

Av miasolrosenmaria - 4 december 2013 13:15

Sötis kollar på tv




Lite vitt ute, häftigt


Grattis till våran kille Simon som blir 8 år i dag


Få se när jag får paket nu då, väntar på klappar som jag fixade i förr går, hippiiii


jaha i dag så följer tim med en kompis hem efter skolan och ska sen följa med kompisen och spela inne bandy för första gången, han har verkligen längtat efter detta, såå kul att det går bra för honom..


hampus och simon gått med pappa till butiken för att handla lite och sen när han kommer hem så ska vi göra tårtan som jag handlade i morse..


Här har vi en krabat som alltid hamnar där han inte ska vara, fast man la han längre bort men men


i dag så har jag slagit in presenter och även dom jul klappar som jag hade hemma så det också är gjort så jag inte får allt på en gång att slå in.
jippiii







Tårtan som jag gjorde med Simon



Simon blåser ut ljusen


Presenter


Jätte glad är han över det han fick



Nu blir det sova för min del efter denna dag,natti natti




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards