miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av miasolrosenmaria - 22 januari 2014 12:00

Godmorgon härlig väder ? Nej inte snö för mig

Foto: Godmorgon härlig väder ? Nej inte snö för mig


JJaha titta på tv nix Elias har kul att byta kanal pluttis






i går kväll så badade elias i baljan.



Klar på BVC ,gick jätte bra




Elias har kul i kund vagnen .




Elias glad och vara hemma här ska han sätta sig och det går hur bra som helst .





Törstig lite då



Sen tagit av strumpan som han tycker är såå kul

Foto: Sen tagit av strumpan som han tycker är såå kul


Gubben är med Tim och hans kompis på bandy träning


Hampus , Simon , Elias och jag ätit middag pure till Elias och hamburgare och mos åt vi andra .


Hampus är med Elias och leker till bolibompa.

Foto: Hampus är med Elias och leker till bolibompa. ��


Simon ligger och myser i soffan

Foto: Simon ligger och myser i soffan ��


Mig själv

Foto: Mig själv


Hampus har kul med Elias , gömmer sig i kartongen ����




Elias har jätte kul med att kasta sina nappar på hampus



Jaha hampus och Simon sover och Elias med , Tim vaken och har lite jobbigt och är ledsen .
För i helgen så skulle han spela match på lördag och sova hos sin bästis till söndag i björklinge.
Men nu helt plötsligt så har dom ändrat matchen till söndag och Tim kan inte välja bort något så han mår inte bra nu och har svårt att sova . Jag förstår honom helt och hållet när han vill göra båda sakerna .inte kul alls ...




Jiippiii nu mia på gröna fan så najc, älskar det programmet
 
 



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards