miasolrosenmaria

Alla inlägg under januari 2014

tv

Av miasolrosenmaria - 31 januari 2014 12:45

Det är så kul med Elias för han är mer självständig och greja och har sig


Elias kollar i sin låda och bara myser




Jaha ja nu har vi hittat ställen man inte ska vara och envis är han



Elias tittar på tv och har kul



Ja har suttit och lekt med Elias sen kl 17 , och alla andra är borta .
Tim både bandy träning och Simon är på bandy träning med en kompis och hampus är hos kompis och leker så skönt och lugnt jag har det , nu så sover Elias var så trött efter all lek som vi gjort .


Nu fångarna på fortet och mys med alla som kommit hem


Natt i natt nu sova lite

Av miasolrosenmaria - 30 januari 2014 18:30

Foto: Doptårta


ej gjort själv utan bara en bild som jag sett och den var så fin



Ja här snöar det som bara den inge kul alls



Elias äter hårt bröd med smör på , mm så gott

Foto: Elias äter hårt bröd med smör på , mm så gott


Elias tycker det är spännande med marit car som jag spelar en liten stund





I dag så såg jag något lite i lill pluttis nedre tandkött , och kände efter och det börjar komma en tand där . Jippi


Ja gu va Elias har varit gnällig här i kväll så efter middagen som blev ugnspannkaka så var det fixa honom med stolpiller och pyjamas och sen välling och myser i soffan och han somnar så gott och jag kollar bolibompa med hampus , och Tim hjälper Simon med datorspel lol eller vad det heter .


Nu så blir det ta sängen och hoppas på lite sömn då . Zuzzza gott nu

Av miasolrosenmaria - 29 januari 2014 18:15

Då har man duschat och fixat och givit Elias flaskan och snart dags att gå till möte som jag inte längtar till precis.


Ja har ju vart hemma ett tag men det har varit Elias som gällt för han har varit så å gnällig och trött så nu sitter jag i soffan och han sover såå gott nu hos mig och jag kollar på vad blir det för mat på 4 an ...


Mötet gick jätte bra , seg var jag som började prata om hur jag kände och tyckte om saker och ting och hur jag upplevde saker . Så djävla köpt att jag fick ur mig det och sen kunde vi fortsätta med mötet och det blev såå bra som det kunde bli ..hi hii jess


Nu har Simon kommit hem med en kompis som han ska vara med och snart kommer nog hampus intravandes med taxin , Tim går lång dag och sen är det bandy träning.



Av miasolrosenmaria - 28 januari 2014 18:15

Foto: Nu är skyddsänglarna här! Fungerar som brosch eller halsband. 169 kr<a href=http://bymargaretenudel.tictail.com/product/%C3%A4ngeln-brosch" width="504" height="504" />



alla hjärtans dag

Foto: Nyheter till Alla Hjärtans Dag!Använd kupongkod LOVE14 för 10% rabatt!http://bit.ly/1f8nqsO<a href=#mittnamnhalsband #mode" width="500" height="500" />




Foto: <3 <3 <3DELA och GILLA om du är enig! :)<3 <3 <3


I går kom hampus hem och var så glad och stolt för han hade tagit körkort på symaskin i skolan


I dag kom han hem med det och visade så stolt och glad

Foto: I dag kom han hem med det och visade så stolt och glad


Det här fina flygplanet har han gjort på träslöjden som han kom hem med i dag . Så å duktig och fint



Har kollat på reprisen av farmen och nu börja med middag som ska koka lite då .


Har gott och lagt mig men tyvärr har ett möte i skolan i morgon som jag fick veta i förra veckan och det är jag som begärt det , men tyvärr så har ju jag svårt att sova för tänker för mycket om vad jag ska säga och planerar fast jag ska sova och ilska kommer och massa annat ,såå djävla jobbigt men sådan är jag tyvärr . Tänkande person..


Men ska försöka sova i alla fall, spelar ingen roll om jag försöker tänka på annat det går inte alls . Men God natt och sov så gott nu i alla fall .



Av miasolrosenmaria - 27 januari 2014 18:15

Foto: All you need is love! Här hittar du det halsband du söker:http://bit.ly/1e9cf4QLIKE<a href=#mittnamnhalsband #mode" width="500" height="500" />


Kollar på familjen annorlunda nu då


Efter familjen annorlunda så blev det kanal 1 med serien tjockare än vatten och nu nyheter på 4 an , får vänta med att sova eftersom Elias är vaken så ..


not

Av miasolrosenmaria - 26 januari 2014 18:15

då är gubben och tim på väg till roslags skolan i Norrtälje för att spela bandy match där, så hoppas det går bra för dom små grabbarna


Nu har gubben och Tim kommit hem och det hade gått jätte bra på bägge matcherna , vunnit bägge gjorde Tims lag så duktiga dom va så stolt man är för Tim som inte hållit på så länge men ändå ger allt



Av miasolrosenmaria - 25 januari 2014 18:00

I dag så går tvätt maskinen och jag har storstädat vardagsrummet, ut med matta och sen plockat och krypit på golvet dammsugit och skrurat och in med mattan och dammsugit som fan och blommorna i duschen . Sen lunch och nu natta Elias och kollar på fullt hus på 4 an och bara tar det lugnt .


Gubben hämtar Tim i björklinge.
Simon och hampus är ute och leker i snön



Av miasolrosenmaria - 24 januari 2014 18:00

Hampus ledig i dag och är såå glad och mår bra , spelar lite data nu en stund , själv sitter jag med Elias och myser och han sover såå gott

Foto: Hampus ledig i dag och är såå glad och mår bra , spelar lite data nu en stund , själv sitter jag med Elias och myser och han sover såå gott


Åkt till uppsala för att lämna Tim till sin kompis som han ska sova hos i natt i björklinge .
Och vi ska passa på att handla hem lite då .



På väg hem nu och så skönt var såå mycket folk på city gross men då ska det packas upp , hahaa måste göras även om det inte är någon höjdare som man vill göra lixom .
 
Plockat upp varor bytt på Elias och myst och kollat datorn och pratat med Tim i telefonen och nu så natta Elias och kolla på fångarna på fortet och bara tar det lugnt och skönt . Önskar er alla en riktigt skön och trevlig kväll och helg , kram
 
Den här fina fyrkantiga krukan med blommorna köpte gubben till mig i går och jag har planterat dom till en liten grupp såå nöjd
 
 
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards