miasolrosenmaria

Alla inlägg under januari 2014

Av miasolrosenmaria - 15 januari 2014 08:45

 

Av miasolrosenmaria - 14 januari 2014 08:45

Foto: Hoppas ni får bra dag:) :) kram till er




Foto: ♥ Vad romantiskt! ♥ Gravera era namn på id-brickan med ert speciella datum på! Vilken fin Alla Hjärtans Dags present  ♥http://bit.ly/1hm4SYp♥ LIKE & SHARE ♥<a href=#smycke #mode" width="504" height="504" />




Av miasolrosenmaria - 13 januari 2014 18:15

     såå fin


Foto: Smycken med kärleksbudskap hittar du här!http://bit.ly/1kwabcfGlöm inte bort Alla Hjärtans Dag i år!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥<a href=#Smycke #mode" width="504" height="504" />


jahaja fan såå mycket snöö vi fått.
hampus och simon i skolan, men tim är hemma i dag och tar det lugnt, solen skiner och elias har sovit och vi har spelat ap bingo och myst tillsammans.



    


Foto: Det här kan man inte säga för många gånger:-)






Av miasolrosenmaria - 12 januari 2014 18:00

jaha i dag har vi mest tagit det lugnt och tvättat har jag gjort, sen har simon och tim och jag spelat monopol och det var lite anant och tar sådan tid, men fick sluta lite tidigare för jag skulle söva elias så dom satte sig och spela tv spel och hampus han var så klart ute och lekte i över 3 timmar...


sen har jag även lagat middag som blev bejkonsås och pasta och den är uppäten och nu lugnt och simon busar med elias och hampus spelar en stund nu som inte har gjort det.


och snöa kan man ju då verkligen säga att det gjort hela dagen till och från och den vill jag inte alls ha, alldeles för sent för den.
och klallt som attan är det, näääee sommar vill jag ha med sol och värme och bad i stället fan såå gött det är med den årstiden...love



Av miasolrosenmaria - 11 januari 2014 18:00

Så sant så


Foto: Så sant så


i dag blir det lugn dag, fick ta rett på tim i natt för han mådde dåligt och spydde så det var inge kul alls, så fick bädda i soffan för honom och en hink då.


och hampus kom hem med lapp om löss i hans klass inge kul alls då, så nu blev det bara för mycket...känner sig ledsen.


tim tar det lugnt och spelar tv spel och simon och hampus ute och leker i parken, och nu har dom ätit lite lunch och få se hur det går med tim, han behöll i alla fall frukosten så det har ju gått bra.


det tråkiga var att tim skulle till sin bästis i björklinge i dag som han längtat efter och så blev han sjuk inte kul alls, och i morgon ska han ha bandy match i Enköping och den vill han ju såå gärna vara med på , väldigt ledsen om han inte kan vara med..



Av miasolrosenmaria - 10 januari 2014 17:45

Fy inget vidare väder ute i dag, snöblask det kan jag vara utan.



Elias har kommit på att man kan dra sin leksak ocv har jätte kul..





Då natta Elias nu som är trött den här tiden, och kollar på skit på tv, finns ju ingen ting att se på...
Och vädret gör ju sin sak inte bättre heller..


då har man fixat middag och det blev kyckling och ris och grönsaker, sen vikt en massa tvätt då som också ska göras och tvättmaskinen den går fortfarande som sagt är inte klar med den ännu, men snart så. hi hii


och det är ju snö på backen occkså som jag inte vill ha, skulle ha kommit tidigare om den ska vara eller så fortsätta som det varit tycker jag då...


fy varle vi har redan kommit upp i - 2,8 ju och det är inte alls kul, brrrrr


näääee nu blir det nanna kudden för min del är såå trött och ont i kroppen så nu måste jag krypa ner i sängen så natti natti på er alla zzzzzz


Av miasolrosenmaria - 9 januari 2014 17:45

Love♥

Foto: So beautiful wedding cake with flowers~ <3


Elias älskar babblarna ocv både lyssna ovh titta på..


ja i dag så har jag INTE orkat någonting har varit sååå trött, för elias somnade ju inte förrän 23,45 i natt och jag hade skit svårt att somna, men somnade någon gång antar jag men vaknade ju sen redan 03,00 och sen hade jag såå svårt att somna i gen vette fan va det var för problem egentligen, så i förmiddags så när jag nattade elias så la jag mig med honom i sängen och sov bägge 2 så skönt det var, men det räckte ju inte så jag hoppas denna natt blir bättre, hi hii


tim är hos sin kompis och hampus och simon hemma och vi har ätit middag så den är färdig och nu så tar jag det lugnt här och grejar och elias på golvet och barnen dom fixar köket med disken och bordet..





Foto: Nyhet! kolla in det här snygga brickhalsbandet, välj sten och gravyr själv!http://bit.ly/1d2T2kOLIKE :)

Av miasolrosenmaria - 8 januari 2014 17:30

Ja äntligen börja skolan och vardagen börjar verkligen som normalt i gen såå skönt får jag säga.


Vaknade 08,20 för elias spv länge i dag och tim och simon sov fortfarande, så det var upp och väcka dom för dom börjar ju 09 i skolan men dom han med allt och frukost och så kom i väg i tid, i.gen stress för det så skönt.


Elias och jag tagit det lugnt, han varit på golvet och jag grejat vid datorn och pratat med gubben för han var tvungen att åka med hampus i taxin i morse för hampus gick inte in bara och det var problem att få in han i skolan också så drt vart väldigt jobbigt för honom.
Tyvärr så blir det så här varje gång han vart borta från skolan, men det är bara att vara med i början så går det bättre sen.


Nu myser kag i soffan för att natta elis som är såå trött för att sen försöka ta mig in i duschen då, hi hii


jag undrar om någon här skulle förlåta en person som huggit kniven i ryggen.
om man säger typ 6 år sen?
hur skulle ni göra i en sådan situation ???


Då har man fixat och grejat och givit elias mat och busat med honom på golvet och han hittar mycket intressanta saker som han försöker ta sig fram till nu mera o h det är det man inte får röra typ. Hi hiii och nu så sover han för han är trött den här tiden..


Sitter och tittar på stjärnorna på slottet på 1an.
För på 4an är det ju skid skutte eller va fan det hetet och det kan mam inte titta på ej intresserad...


Har gjort middag som blev kött gryra med grönsaker i och potatis till sen mys i soffan och busa med elias som var så grinig och skriva här på sidan och bolibompa .
Tim på bandy träning då .


Barnen lägga sig nu och själv ska jag kolla på Sveriges mäster kock


Jahaja en pigg liten skit som leker på golvet, hahaaa



Halv kollade på maria wern och grejat med simon så nu försöka söva honom och komma själv i sängen...



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards