miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 april 2014

Av miasolrosenmaria - 2 april 2014 15:30

jahaaa vilken eftermiddag det blev.

tim kommer hem från skolan och är helt förstörd och så ledsen och bara sänkte huvudet så ingen såg honom, och jag frågade vad som hänt och han skulle berätta sen när han klätt av sig och kommit in.


sen så gick vi in till mitt sovrum ochsatte oss och då berättade han att dom haft bandy turnering på gympan och där hände något som gjorde att han halkade och det var en klasskompis som fick för sig att tim skulle flyga på honom och det började bli bråk och allt.


så tim och två killar till som är tims kompisar fick då höra av den här killen att dom var fega och vågade inte köra en match mot hans lag och massa annat också, sen gav han sig på tim med att hota och säga att han ska tackla honom så han blöder näsblod.


och sen när han gick förbi dom ute fick dom höra att dom var bäbisar och barrumpor och fega idioter och allt.


sen på rasten så kastade han sten och pinnar på tim , men träffade inte .

men det spelar ju ingen rol han gjorde det så är det ju bara.


och jag fick ett samtal av gympa lärarern och hon sa vad som hade hänt och det var så tim också hade berättat för mig så då var det samma version i alla fall.


men det tråkiga i det hela är att tim sa även att han vill alldrig gå till skolan mer ...


sen gick han till grannen som går i samma klass och hade varit ledsen han med, och dom gick till lekparken och var där och grejade så skönt för då får dom annat att tänka på, sen gick jag till butiken och hämtade ut ett paket till sonen sebbe och efter det så gick jag till grannen och frågade om läraren hade fått tag i henne med tanke på vad som hänt och vi pratade lite också.


tim och kompisen var hela eftermiddagen och var även här ineoch spelade wii och hade jätte kul..


middagen blev väldigt sent, hi hii men vad gör det egentligen vi åt 19,30 och bruklar ät 17,00 tiden hahahaa


gubben kom hem jätte sent men vi satt och pratade om allt som hänt i dag och att jag ska följa med tim till skolan i morgon så han känner sig trygg, han vill inte gå själv och sen är han väldigt rädd för att få stryk och då är det väldigt jobbigt...


Oj fan va klockan är mycket , men går fan fort när man sitter och pratar , var tvungen att prata med Tony om allt som hänt och sånt och tiden den gick och stannade inte . Hi hiii så nu måste jag sova , natti natti sov så gott

Foto: Oj fan va klockan är mycket , men går fan fort när man sitter och pratar , var tvungen att prata med Tony om allt som hänt och sånt och tiden den gick och stannade inte . Hi hiii så nu måste jag sova , natti natti sov så gott

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards