miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 april 2014

Av miasolrosenmaria - 23 april 2014 19:00

klart med vad vi ska göra i sommar då, det blir 2 dagar på kålmårdens djurpark som vi kommer vara och det ska bli såå kul för det var jätte länge sen man var där och det har inte barnen varit på någon gång så det kommer bli jätte spännande för dom..




Är på väg till uppsala akademiska med elias , han ska rönka höften och se så det inte är något problem med den eftersom han inte går själv ännu , men han går runt bord och allt sådan så det kommer väl när det kommer.



Klar på rönken men gu såå ledsen han var och alldeles förstörd när han skulle ligga där på och bli fasthållen på benen , men dom fick 3 bilder i alla fall , såå duktig lill skruttis.
 
 
Så här ser Elias ut efter han fått lite Coca cola . Sötis
Foto: Så här ser Elias ut efter han fått lite Coca cola . Sötis
 
 
Foto
 
 
Köpte pelargoner på city gross det var billigt , såå passade på .hi hii
 
Foto: Köpte pelargoner på city gross det var billigt , såå passade på .hi hii
 
Nu så ska jag försöka få lite blund i ögonen så nu slängt mig under täcket och bara myser och få värme , är ju såå kallt och kyligt nu ju , sov gott nu
 
Foto: Nu så ska jag försöka få lite blund i ögonen så nu slängt mig under täcket och bara myser och få värme , är ju såå kallt och kyligt nu ju , sov gott nu

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards