miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 juni 2016

Av miasolrosenmaria - 1 juni 2016 14:15

godmorgon och i dag så fyller den här illen 13 år, tänk vad tiden har gått så fort, man fattar inte när man väl ommer till födelsedagen då bara minns man va liten han var och att det gått vääldigt fort.

 


men det blev sola för barnen så fira sen när han kommer hem då alla är sammlade.


så för mig blev det sola och bara mysa medans den är framme så klart och när det är så pass varmt också så klart, bässt att passa på medans den ommer fram, man vet ju inte hur länge man får ha den .

 


och när barnen kom hem så ville simon bada så han hoppar i för fullt, och det är ju vääldigt kall, så inget bad för mig kan man ju säga.


sen så kom hampus i också och dom badar för fullt och har kul.

   


och så har jag då gjort tårtan till hampus .

 


och så lilla jag i egen hög person. hahaha

     


och så lilla elias som står och funderar på något.


och så blev det fixa dessa som man sätter i taken för att bli av med flugorna som är såå jobbiga

 


elias väntar på tårta och fika så klart.


 då är tårtan klar att servera och börja fira hampus

             


och sen blev det paket öppning som gällde.

     


ja det blev en riktigt bra och härlig dag och hampus var nöjd och glad så då bev det bara mysa resten av kvällen coh så natta in barnen och sova själv så man kommer upp någon gång i morgon.


så nu säger jag natti natti


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards