miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 juni 2016

Av miasolrosenmaria - 8 juni 2016 15:15

då var det ny dag och nu så är det skolavslutning som gäller och tim slutar på kvällen .


och det blev jätte bra väder så det blev så klart sola för mig, måste ju passa på varenda sekund de är framme, det går inte att låta bli.

och moy är ute hon med en stund på gården.

       


sen efter lunchen så gick vi till butiken och handlade lite och även rosor som jag ville ha för att göra fina små buketter till fröknarna.


och så plocka lite annan blomma och simon drog till spåret och plockade lilje konvajeblad som jag ville ha till buketten, och så här fina blev de, och fick 5 små buketter.

 


och här är tim klar för att gå till avslutningen . 

 


sen när den var klar så var det gå hem och bara vara och kolla på tv och fixa fram saker som ska med i morgon när hampus ska på avslutning och simon också.


pappa förljer med simon till hans skola och jag ska vara med hampus och tim och elias följer med mig och vi åker med i taxin annars skulle vi inte hinna .


så nu sova då så man orkar upp i morgon tidigt tidigt för att göra sig i ordning och fixa.


sov så gott.


kraamr / mia  


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards