miasolrosenmaria

Alla inlägg under april 2014

Av miasolrosenmaria - 14 april 2014 09:15

Har man inget annat för sig när man är utan el ,så kan man skotta fram röret till tvätt ställningen . Hahaaa

Foto: Har man inget annat för sig när man är utan el ,så kan man skotta fram röret till tvätt ställningen . Hahaaa


Och här gräver vi ett nytt hål på sidan av huset
Ska byta plats på tvätt ställningen hi hii



Elias bygger med sina burkar ,lill plutten


 


Elias kollar tv och byter kanaler


 


såå snyggt

Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="504" height="504" />


Elias har jätte kul med köks lådan haha





Foto


Natt natti nu sova

Foto: Natt natti nu sova

Av miasolrosenmaria - 13 april 2014 09:15

Ska byta ut möblerna

Foto: Ska byta ut möblerna


Så här blev det nu i stället , fick det här bordet av mamma och 4 stolar som hon sytt dynorna på , men vi hade ju köks soffan sen tidigare och den passade ju jätte bra till och köket blev mycket större

Foto: Så här blev det nu i stället , fick det här bordet av mamma och 4 stolar som hon sytt dynorna på , men vi hade ju köks soffan sen tidigare och den passade ju jätte bra till och köket blev mycket större ������


Närmare bild

Foto: Närmare bild


Kastat mig i säng då för att Zuzzza kudde och få lite skön och go sömn . ������

Foto: Kastat mig i säng då för att Zuzzza kudde och få lite skön och go sömn . ������

Av miasolrosenmaria - 12 april 2014 15:30



jag vet inte vad det är för fel på mig, för jag har värdens dunderhuvud värk i dag med och det gör såå ont, kanske kan det bero på att har för många problem och ekonomiska bekymmer. men fan så djävla ont jag har. — känner sig nedstämd


Foto: Like Us For More <3 :* :3Click Here ^_^@www.girlslikefashionistic.blogspot.com/


Foto


Då var det gladiatorerna nu och bara mysa i soffan och Elias i famnen och snart sover , och barnen kom in nyss har varit med kompisar hela dagen .����


Har inte gjort mycket i dag , har inte haft ork bars lekt med elias och vilade en stud efter lunch när Elias sov , var såå trött och hade så ont i huvudet och det har jag haft hela dagen och lite fortfarande.
 
Sov gott nu alla efter en härlig dag och kväll , nu så ska jag nanna kudde i alla fall .��������
Foto: Sov gott nu alla efter en härlig dag och kväll , nu så ska jag nanna kudde i alla fall .��������
Av miasolrosenmaria - 11 april 2014 15:30

Foto


det beror faktiskt på vad personen gjort

Foto


Bjutifull

Foto: Like Us :* <3 :3To See More..^_^@www.girlslikefashionistic.blogspot.com/


Nu invänta lets dance , har mått skit i dag , värdens huvudvärk så jag vist inte varg jag skulle ta vägen och det blev bara värre och värre såå jag låg och bara grät för så djävla ont gjorde det, nu myser i soffan med elias i famnen som sover så gott och få se om jag orkar titta klart för jag är såå trött efter dagen . Ha en skön fortsatt kväll .Kram


hahaa

Foto



Av miasolrosenmaria - 10 april 2014 15:30

Hampus hemma i dag och tar det lugnt, och mys med elias




Elias titt på film med hampus



Elias häller ut och sen plockar i , hi hiii


 

Foto

tex

Av miasolrosenmaria - 9 april 2014 15:30

 



 

Av miasolrosenmaria - 8 april 2014 15:15

Är på väg till läkare med elias nu då , inget allvarligt bara en rutin koll .


På vägen in så var han så busig och tog av strumpan och hade jätte kul .


Foto: På vägen in så var han så busig och tog av strumpan och hade jätte kul .


Klar hos läkaren och det gick bra förutom att Elias inte var på humör att någon annan pilla och tog i honom , var väldigt grinig kan man säga .



Och nu sover han så gott efter läkar besöket såå trött blev man

Foto: Och  nu sover han så gott efter läkar besöket såå trött blev man


fan så djäkla häftigt gjort.

Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="473" height="504" />


Natti natti

Foto: Natti natti


Av miasolrosenmaria - 7 april 2014 15:15

Alltså jag funderar på en sak .
Här sätter man en lag mot förbud att ha sen med djur för dom är chanslösa , vist det är bra fast jag har då svårt att först hur man huvudtaget kan göra något så sjukt , då måste det ju vara stora fel där uppe min åsikt .

Men då måste jag fråga mig själv alla dessa barn som blir utnyttjade och våldtagna , dom kan inget göra , där sätter man ingen lag alls utan låter det fortgå som ingenting.
Och våldtagen är inget i dag för dom frias ju bara som gör det , det är såå djävla sjuk och äcklig lag och dom , svenska samhället låter det bara fortsätta och godtar allt som händer kvinnor och barn . FY fan säger jag


Elias myser med Tim och spelar och äter smörgås rån .. hi hii

Foto: Elias myser med Tim och spelar och äter smörgås rån .. hi hii


Här läser vi bok

Foto: Här läser vi bok


Älskar sin lilla djur bok

Foto: Älskar sin lilla djur bok



Love

Foto: Något att bära på armen



Foto: ╔══════════════════╗║ HaVe a Wonderful DaY (⁀‵⁀)╚════════════════`⋎ ╝FoR YoUr TodaY RelaXing free Ecard click here --> http://bit.ly/18s3MWJ


Sov så gott nu , själv ska jag nanna kudden.

Foto: Sov så gott nu , själv ska jag nanna kudden.
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards