miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av miasolrosenmaria - 11 maj 2014 18:00

Ni mot Uppsala och sen vidare till svista gård och se på ko utsläpp tänkte jag för barnen kan få se något annat .
Göra något annat än vara hemma. Humm


är på svista gård

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Kalvar

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Foto


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.









Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.





Vi fick mjölk och bulle och sen även mjuk glass som vi kan göra själva hemma .
Riktigt mysig dag var det .



 


Tittade på små kalvarna också

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Foto


Barnen duschade och fixat kläder till i morgon och nu sover dom små liven


I dag när vi kommit hem efter lunch så fixade jag med Simons rum och möblerade om och fixade , ja vad ska man annars göra mer än vika tvätt och sånt .



Nu så blir nanna kudden och få lit blund och drömma sig bort bland molnen .

Foto: Nu så blir nanna kudden och få lit blund och drömma sig bort bland molnen .


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards