miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 maj 2014

ute

Av miasolrosenmaria - 14 maj 2014 15:00

åå idag har jag lite ont i kroppen eftersom jag satt ute hela eftermiddagen i går och grävde upp alla maskrosor på gräs mattan, både baksidan och framsidan.
men har lite kvar och det är uppfarten som ska göras få se om jag orkar ta tag i det i dag.


Få se om det blir någon sol i dag då . Hummm ser inte så ut tyvärr

Foto: Få se om det blir någon sol i dag då . Hummm ser inte så ut tyvärr



Foto: For you my sweet friend


Foto: Jaha lite sol börjar synas till



Nu har det börja regna då , sååå kul så och kyligt är det också , är såå frusen i dag .


Här promenerar vi runt med stolen .


 



Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="480" height="480" />


i dag så fick ja detta fina kort i brev lådan, men tyvärr så vet jag ej från vem för dom skrev inget namn på det.

men blev såå jätte glad när jag fick det änå.    

Foto: Fick det här fina kortet i brevlådan nyss , men vet ej från vem stod inget namn ��Men jag blev sååå glad när jag fick det och jag tackar den gulliga fina älskade vän som skickat detta kort .����������������


Elias myser med Simon när han läser sin läxa

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


på efter middagen så fortsatte jag med att plocka upp alla mskrosor som finns och då blev det på uppfarten mot garaget och allt annat ogräs som börja växa till där och varmt var det och skönt.

simon hjälpte också till så det var skönt.

men hann inte klart allt för sen blev det middag som skulle ätas för hade den redan i ugnen medans jag var ute så det var skönt att tiden fick gå lite.


snyggt

Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="503" height="473" />


Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="504" height="504" />

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards