miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 december 2015

Av miasolrosenmaria - 14 december 2015 20:00

oj var så trött så vaknadedet knappt när klockan ringde, men kom upp i alla fall och väckte hampus och såg att det var ju 8 minsgrader och han hade inga skor för att klara den kylan, och sen visade det sig att skorna var ju blöta sen i går när dom hade varit ute och lekt kul i blöta paken.


så då fick han vara hemma och bara vara och jag ringa taxi bolaget och smsa hans fröken om det också så dom vet om att han inte kommer , så det blev lugn morgon och sen vaknade dom andra 2 och dom fick gå ut med hunden för jag hade inga skor för att gå ut, jag skulle frysa fötterna som bara den, och jag har förfysit dom som liten, så måste skaffa riktigt varma stövlar som klara mina fötter och få värme och elias har också dåliga skor ör att gå ut nu, så det är absolut inge kul med denna kyla och snö som faller till och från.


 


det blev mys i soffan och kolla på tv och sen blev det natta elias för att kolla på hem till gården som jag vill se, och elias sova också och han var riktigt trött kan man säga för han somnade väldigt fort, och sov väldigt länge och när han vaknade så blev det mysa en stund och sen byta på honom och fixa lunch till dom .


       


och så lilla jag då.


   


sen blev det fixa tvätten och lägga i ny maskin och elias ville kolla på film och jag satt en stund vid datorn, och sen kom dom andra 2 hem och då gick dom ut med hunden och simon han ville mublera om i gen så han började med det och frågade om hampus kunde hjälpa honom och det gjorde han eftersom det är lite tunga möbler.


sen satt han med elias och tim och kollade på något med telefon.


 


och kollade även på filmen tingeling så klart so har gått lite i dag och sen blev det ice 3 som gällde så klart och middagen blev klar och så sätta sig och äta då.


sen så kom gubben hem och hade även köpt stövlar till hampus som han blev så glad och nöjd med, jag mådde skit och satt helst i rummet so var svart, ville inte ha någon lampa på, och jag hade även satt på ris gröt på spisen för dom tycker om det och äta på morgonen och det är så bra att dom får i sig ordentlig med frukost och simon har alldrig tyckt om det, men nu gör han det och vill ha det varenda morgon.


och nu så hänga tvätt som är ett gäng om man säger, och sen så natta barnen och så bara mysa i soffan och försöka bara slapp och hämta lite krafter som jag inte har just nu och mår skit och vill inte veta av mig själv eller finnas här , men det är så jag änner väldigt ofta och kan inte göra så myclket åt det.


men ha en riktigt fin och skön vecka .


kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards