miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av miasolrosenmaria - 1 mars 2013 13:30

Fy vad det blåste storm i natt, trodde ju nästan att taket skulle blåsa av och det ven riktigt hemskt om knutarna va inge kul alls att sitta uppe och lyssna på det kan jag lova, men det var ju bara att sitta där tyst med Elias som åt.

sen somnade han äntligen en liten stund så jag kunde lägga ner honom och få sova i sängen själv den lilla stund som blir och det är ju inte så länge precis.


barnen vakna och till skolan sen var jag hemma och då gjorde jag mig i ordning i duschen och sen fixa till mig för att åka in till Uppsala och träffa dottern och fika en stund sen till IKEA för att kolla en hylla som jag sett och även kolla runt lite.


när vi var på väg så var det tiktigt djäkla busväder med regn och allt,fy inge vidare alls men sen helt plötsligt så kom då solen fram bara så där precis som ett trollslag, hi hiii


       


jag med sötnosen Elias som jag älskar så mycket...  


ja nu blir det gladiatorerna med barnen och bara mys i soffan, fast jag sitter ju där för jämnan kan man ju säga..


ha det så gött och sköt om er... kramizzz / mia

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards