miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av miasolrosenmaria - 4 mars 2013 13:45

Då är det vägning för lilla Elias i dag då och det är kl, 14,00.

men få se om vi kommer dit för gubben körde av vägen här på morgonen och kan inte komma upp utan typ traktor eller lastbil.

men tyvärr så är det ju inte direkt E 4an som går där, och det är biltrfik för jämnan kan jag lov, där kan det ta timmar innan en bil kommer.

men han skulle gå och kolla någon bonde som bodde en bit bort, men tyvärr så var inte han hemma, sen stannade det en kvinna med jeep men det gick inte att få upp bilen, och hon berättade då att bönderna har inga djur utan dom bara sår och skördar och säljer hö inget annat så dom har vanliga jobb på dagen.

så han fick vänta och se om det kommer någon lastbil eller något stort som kan hjälpa honom.


men han ringde en och kollade om den var hemma och då skickade han en kompis till Tony för att hjälpa honom och då även en spade med för att gräva eftersom det var sådan skare på snön som gjorde att det var svårt att dra upp med en vanlig person bil.


men väl uppe då var kl, 11 på dagen och kom hem sen vilade en liten stund för att sen köra i väg oss till BVC.


och lilla Elias hade gott upp jätte bra faktiskt så är så nöjd så..


 


lilllutten så söt..  


ska försöka få ordning och mublera om i mitt rum då är så djäkla leds på det nu ingen ordning alls, så vill bara få ut allt och sängen vill jag ha på ett annat sätt inte alls som jag har det nu.

är inte alls nöjd.


ätit middag och kolla på bolibompa och snart nattas in för skola i morgon då.


 

lilla Elias sover så sött på min arm här på kvällen...  


ha det så gött...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards