miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av miasolrosenmaria - 16 mars 2013 09:45

Då har man gjort sig i ordning och fixat till mig och klät på och invänta gubbens kusin med familj och det ska bli så kul att äntligen få träffa dom, har ju inte gjort det eftersom gubben inte haft kontakt med dom undr tiden vi vart i hop, tappad den för läng sen.

mn fått tillbakas kontakten nu och han är sjlv jätte glad för det, så skönt att få en familj som man kan umgås med och träffa i bland.

så lite fix och plocka fram mat som ska göras sen när dom kommer.


 


och lilla Elias smailade till mig i dag när jag pratade med honom och det var ju såå underbart att se och få ögonkontakt med honom..  


skulle komma runt 12 tiden men kom inte förrän kl 13,30 och gu va härliga männikor och glada och mycket att prata om och trevligt och deras lill son Liam hade kul med mina grababr dom spelade tv spel wii och hade jätte kul.


så trevligt var det och dom var här jätte länge och det var den bästa dagen så det måste ju göras om i gen och det blir det nog också.

sen blev det fångarna på fortet på tvn som är väldigt efterlängtat av barnen.


så nu får ni ha en skön kväll...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards