miasolrosenmaria

Alla inlägg under maj 2014

Av miasolrosenmaria - 7 maj 2014 17:45

Goder morgon på er alla i det glada vädret.
I dag upp med tuppen och duschat har jag gjort och Elias påklädd, snart gå till kolan på utvecklings samtal med Simons fröken .


Foto


då sover lill pluttis och jag gör inget alls bara sitter i soffan och bara är och känner tystanaden med lite musik då så klart för den kan man ju inte vara utan..


Kollar på hem till gården

Foto: Kollar på hem till gården


ååå gu såå gott, vill ha

Foto: ”Plankstekstorsdag” Comeback för en klassiker på Park Inn! Under månaderna maj och juni serverar vi plankstek varje torsdag mellan 17.00 och 21.00 till ett riktigt bra pris!Hängmörad biff med duchessepotatis, grillad tomat och bacon samt bearnaisesås.Inkl.  1 glas öl/vin alt alkoholfritt, 260 kr. Boka gärna bord på tel 018-68 11 30.


Foto: ko-ko-no's supersnyggga läderarmband nu till superpris!Köp flera; i olika bredder och bär ihop!http://shop.ko-ko-no.se/sv/archives.html


Varför känns det som jag håller på att bli knäpp och tokig , för så känner jag mig


Foto


Har ätit middag och far så ont i magen jag fick efteråt och mår så illa , vet inte vad det är för problem , men ont som fanns har jag ..


Foto


Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="480" height="480" />


Fy fanns va kallt det ska vara , fryser som en borst spindel och barnen tycker det är kallt också .


Foto: <3 <3 <3


Nu så är det sängen som väntar och krypa ner under täcket och ta för nattens drömmar .


Av miasolrosenmaria - 6 maj 2014 17:30

Foto


Foto


Haha Elias har hittat spegeln och har kul

Foto: Haha Elias har hittat spegeln och har kul


Så här ser vi ut när man ätit potatis mos själv , så söt och gosig

Foto: Så här ser vi ut när man ätit potatis mos själv , så söt och gosig ��



Foto: See More Lovable designs: <a href=www.fashanisticas.blogspot.com" width="480" height="480" />


Foto: Natti natti Zuma gött alla ��

Av miasolrosenmaria - 5 maj 2014 15:15


Foto


skräck drogen krokodil har nått sverige.


Foto


Har gått till butiken och handlat lite och det var ju skit kallt , hem och sövde elias som sover nu och själv krypit upp i soffan med en varm kopp te.





Av miasolrosenmaria - 4 maj 2014 11:00

Den är ju såå bra skriven och såå sant som det är sagt

Foto: Stämmer så bra!



Foto: Att överlista Jante är Sveriges största Facebooksida inom personlig utveckling - om konsten att lyfta sig själv och andra.


Nu kastat mig i säng och vänta på kon blund och hoppas på en skön natt sömn .kram

Av miasolrosenmaria - 3 maj 2014 11:00

Har vikt tvätt i dag och tvättat och bakat bröd


Nu sitter jag och söver Elias och inväntar gladiatorerna som kommer


I dag så har Elias gått ner för trappen och det gick jätte bra .


Foto


Natti natti nu sängen och kudden som väntar

Av miasolrosenmaria - 2 maj 2014 11:00

Foto


Foto: Sveriges största Facebooksida inom personlig utveckling - om konsten att lyfta sig själv och andra.



 


Foto: Till alla jag känner



Foto: Cute and chic match. How much do you like it? <3 Dress->http://bit.ly/1lwsnB3Shoes->http://bit.ly/1lwsnkoEarrings->http://bit.ly/1lwsnkzRing->http://bit.ly/1lwsnB2Bouquet->http://bit.ly/1lwsnkw



Nu blir det lets dance på tv och bara mys i soffan .


Nu blir det natta in för denna kväll och krypa till kojs , Zuzzza gött

Foto: Nu blir det natta in för denna kväll och krypa till kojs , Zuzzza gött nu



Av miasolrosenmaria - 1 maj 2014 10:45

Foto


Foto


 
Snöblandat regn , fy fan inge roligt alls
 


Foto


Solen kom it fram lite då

Foto: Solen kom it fram lite då


Sov så gott nu alla , nu blir det krypa under täcket och sova

Foto: Sov så gott nu alla , nu blir det krypa under täcket och sova
 


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards