miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 december 2014

Av miasolrosenmaria - 15 december 2014 12:45

ja då var det en ny vecka och jag vet själv inte vad jag ska göra eller vart jag ska börja, känner inte för något och känner ingen stämmning för julen heller, och är inte riktigt klar med klappar heller, fatas några men vet inte hur jag ska få till det för att handla.


eftersom det inte är bara att åka in här hur som helst, för man måste passa in med när 2 av dom går lång dag på skolan och sen att en kommer hem i taxi till 15 .


och då måste vara hemma före det, så det är ju såå stressigt för att hinna med att gå till dom butiker man vill lixom, så får inte i hop det just nu och sen så får ju barnen jul lov på fredag den 19 de, så då går dom sista dagen, sen är dom ju hemma hela tiden, och dom vill inte vara hemma själva så , ja det är inte lätt om man säger så.


men det blir lugnt här hemma och sitta vid datorn och greja och bara softa, elias somna och sov ett bra tag kan jag säga.


sen kom simon hem och bara tog det lugnt och hampus därefter, så då bara full fart i gen och elas vakna och då blir det lek och spring.


elias har kuk här på vardags rummet med kastruller och bunkar.


 


sen har vi simon som kom hem med den här fina blomman i går i och för sig, men har en börjat så kommer dom andra också.

sååå gulligt.   


sen tim kom hem och då blev det dags för att fixa middag och då kött gryta och potatis och efter det så blev det lugnt i soffan med bolibompa och bara mys och sen när kalendern var slut så blev det natta in elias och sen barnen kolla klart på tv för att sen natta in före 21,00 och då satte jag mig i soffan och kollade på det som hände i thailand förflera år den med översvämningen som var då och hur det hade gått så här efteråt.


och sen när det var slut så blev det skriva i en kontakt bok och göra mig i ordning för sängen och få lite blund i alla fall.


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards