miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 december 2014

Av miasolrosenmaria - 24 december 2014 19:15

Önskar er alla en riktigt härlig God jul och att ni får en härlig mysig dag tillsammans.  

Önskar er alla en riktigt härlig God jul och att ni får en härlig mysig dag tillsammans. Kram ����


Mina fina hjärtan   
sebbe fattas då för sover än hi hii  


lite vinter bilder.





såå vacker  

So beautiful! <3


lite bilder på mig och elias.

Mia Maria Anderssons foto.




ja elias hade svårt med stoerebror sebbe , var så blyg och ville bara gömma sig, men här så fick sebbe ändå hålla honom och väldigt av vaktande ser lill plutten ut där i famnen.


ja då var det fixa jul maten och koka potatis och ägg och fixa fram allt annat som skulle vara till och sen duka och greja .

sen alla sammlades vid bordet och äta gott.








ja när alla ätit och suttit ett tag så blev det flytta in till tvn och mysa i soffan med barnen och kolla på kalle ankas jul och bara softa och må bra, samtidigt som dom frågade när vi skulle öppna klapparna.


Nu blir det kalle och bara mys




ser ut som sonen simon hytter näven på bilden, men han drar upp luggen , hi hii




då samla barnen för ett fotto tillsamamns innan dags att öppna.  


ja då var det äntligen dags för julklapps utedelning och det blir våran lilla tim som ville göra det i år och sen lilla elias som ville hjälpa till så klart, så söta   















ja elias vart det lite mycket och stirrigt för, men hade ändå kul och sen svårt att veta vart han skulle vara för att öppna sitt paket och när han gjort det så blev det ju lite mer intressant för honom och sen sätta sig på bilen som han fick och försöka få han att ta sig fram med den själv också och det var ju lite svårt , men gick ganska bra när han kom in i det.


sen alla plocka i hop sina och ta upp på sina rum och barnen fick spela en stund var för att sen göra sig i ordning för sängen eftersom det har varit en lång dag och behöver sova lite.


sen skulle jag se på tomten är far till alla barnen som bara måste göras för det hör ju julen till tycker jag då.


men nej orkade ju inte sitta uppe så länge och kolla på det så jag valde att lägga mig sen när klockan var 22 ,00.


Natti Natti och hoppas ni alla haft en riktigt trevlig och mysig julafton .
God fortsättning

Nä orkar inte se klart filmen så det blir sova nu .Natti Natti och hoppas ni alla haft en riktigt trevlig och mysig julafton .God fortsättning ����

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards