miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 december 2014

Av miasolrosenmaria - 16 december 2014 13:15

LOVE! <3


Dela bilden om du älskar någon och förväntar dig något!!!


See More: http://modo.ly/1zjvmSv



ja i dag så bara ta det lugnt mår så där om man säger så, ingen lust eller något, så satt och greja vid datorn och sen ringde dom från fritids som jag hade glömt bort att ringa under dagen, för att medela att simon ska gå hem efter skolan.


så tim kom hem och sen kom simon och hans kompis och dom ringde en annan kompis som dom skulle träffa på skolan.


sen kom hampus och han var ju inte alls på något bra humör och ville inte prata och inte svara när man till talade honom, så det blev att låta han vara, men elias ville busa med honom i alla fall och det gick ju bra som tur var.


sen kom simon och hans kompisar in och då blev det full fart på över våningen och jag höll på att fixa middag som blev ugns pannkaka och sen göra deg till brödet som ska göras också, och då kom simon och ville äta lite smörgås för han skulle på fotbolls träning och då fick kompisarna också äta lite, sen drog dom ut och tim följde med och var på skolan och körde foten eller vad det nu var.


sen blev det ringa hem honom och säga till simon att träningen börjar nu i gympa salen.


så blev det middag här hemma och elias ville bara ha sylt så klart.



sen kom simon hem och var jätte hungrig och satte sig då och åt och det blev tv för mig och elias men han var och busade med simon och hampus i köket så blev inte mycket ro för honom inte, men sen så satte han sig att kolla men hampus ville spela the sims på datorn och då ville han ha hjälp med att fixa en familj, så jag hjälpte honom men sen fick ville han fixa själv så då satte jag mig i soffan och kolla på tv och telefon.


sen satt tim och grejade med sin familj, men ville också ha hjälp för det funkade inte med hans tjej för hon ville sova och äta och allt på en gång och ingenting gick så jag fick hjälpa till för att få lite rning så det funkade för honom.


sen hjälpa simon med att köpa hus och fixa möbler och greja med det.


men sen var det nattning som skulle till och sätta mig och bara softa i soffan och kolla på no deal och no deal.


och efter det så blir det sängen.


natti natti.

   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards