miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 16 december 2015

träffa läkare

Av miasolrosenmaria - 16 december 2015 15:30

i dag så var gubben hemma och tog hamus å morgonen och fixade så han kom i väg till skloan och så , men det blev inte så lång sov morgon för mig ändå, för måste upp och in i duschen coh så fixa mig själv och sen så göra i ordning elias och så dom andra 2 hade gjort sig klara för att gå til skolan och så drog vi i väg mot uppsala för själv så skulle jag till läkaren och prata lite om allt möjligt.


på morgonen så lekte elias med sin tågbana och grejade .

   


tim och simon kollar telefonerna så klart innan skolan.

 


när jag var klar så vart det mot ikea och ta en snabb lunch och gå en runda där ens nabbis också och se om det var något intresant där inne.


     


men sen så åkte vi hemåt och när vi var hemma så drog gubben mot jobbet för att köra det till kvällen och jag och elias bara tog det lugnt där hemma .


 


   


elias och jag myser i soffan och bara gosar en stund till film och bara har det bra och vänta tills dom kommer från skolan då.


ja inget speciellt denna dag mer än det, och det räcker till för lilla mig med tanke å hur jag mår i själen och jobbigt det var hos läkaren , jag mår inge bra alls när jag vart där.


men så är det ju tyvärr.


kramar / mia   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards