miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 september 2013

Av miasolrosenmaria - 6 september 2013 15:15

Blev inte mycket sömn i natt som sagt, i dag har det tvättas säng kläder, hängt ut och bytt i Elias och min säng.
Lackat köks bänken, för det kan jag säga att den behövdes.




Lill plutten vft jag inte hur han gör, men hambade på något sätt på rygg från mage och åt ett helt annat håll, medan jag gjorde middag. Grabbarna var med gubben till butiken.





Gjorde stek pitatis, ris som var sen i går och stekte kött i bitar och sen bea sås i, ja det blev bra och gott och då fick dom väkja ris eller potatis..
Nu sitter jag med Elias som är hungrig och väldigt dålig och suvig, så blank i ögonen och röd, men ingen feber i alla fall...


Barnen ute men också dom snuviga, men leker med kompis och nu vänta på fongarna på fortet och mysa i soffan...


Då inväntas fångarna på fortet och haft fråge tävling på postkodmiljonären... ha en jätte härlig kväll


Nej nu blir det att natta in och hoppas att det blir lite mer sömn än i går, så sov gott alla och tat lugnt med vad ni gör nu.. natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards