miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 september 2013

Av miasolrosenmaria - 8 september 2013 10:45

Ja hur länge dom är vakna kvällen före, så är dom uppe redan 6 tiden och lill troll Elias också, här får man ingen sov morgon inte...


sol i dag ser det ut som



tim bygger torn till elias


då blev det frukost och vi satt alihop och åt tillsammans och det blev diskutition om boende när dom blir stora av någon anledning, hur dom kom in på det vet jag inte, men som sagt då har vi lilla simon då som har bestämt att han ska bo med sin storebror sebastian i knivsta när han blir stor, sååå gullig..  




byttr gardiner i vardagsrummet på en gammal gadrinstång som inntteee är min, hatar dessa..



ja det blev ganska lugnt på dagen sen, ja tvätt då som vanligt och det var inte lite , blev några maskiner kan jag säga och hängdes ut på en gång också, så skönt med det varma härliga vädret som är fortfarande så får passa på då så länge det går..


Barnen sover och jag och gubben kolla på fråge program på 4 an jätte kul tycker jag, hiiii


Nu är det natti natti för mig, sov sååå gottt

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards