miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 september 2013

Av miasolrosenmaria - 14 september 2013 10:00

I natt har inte varit rolig alls Elias har varit hur omöjlig som helst, vaknat och somnat hela tiden, såå djäkla trött kan jag lova..


Tvättar i dag då och Elias legat på golvet och busat och hamnar där man inte lagt honom, och sen ville han ha mat så fick flaska och somna, la han i sin säng.
Men det varade inte länge, vaknade väldigt snart och var jätte arg...


Har hängt tvätt och klippt gräs, och nu Elias vaken satte mig i soffan och han somnade då så klart. Hummm

Väntar på nästa maskin så jag får lägga i en till då..


Då har barnen gått med pappa och sebbe till butiken för att handla lite godis till kvällen, och jag sitter med Elias som ätit flaska och försöker sova


Han är sååå grinig i dag, vet inte vad det är alls just nu...


Lagar mat nu då fisk i ugn med beasås till och kokt potatis, dukat och grejat



Elias i morse lite piggare då.








sebbe med elias

Nu är middagen avklarad och gubben gjorde disken, barnen ute och gubben och sebbe i väg en stund.


Jag själv med Elias ska kolla på den här filmen, den är såå bra






Då är filmen slut då och den är ju så braaa och nu invänta körslaget på 4 an, och barnen har kommit in och fixar sina sängar och gör sig i ordning, men ska inte i säng ännu...


Nu säger jag natti natti på er alla, zuzzza gott efter en trevlig kväll..kramizzzz




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards