miasolrosenmaria

Alla inlägg den 25 september 2013

Av miasolrosenmaria - 25 september 2013 11:00

Godmorgon här har man hållit i gång sen 05,30 och fixat frukost och duschat och plockat med Elias skötväska, och barnen vakna och allt.

 

 

 Elias är hur pigg och glad som helst här på morgonen och här ligger han och kollar på tv och myser

Fan när jag vaknade så var det + 3 ute känns inte alls så spännande att gå ut och nu är kl, 08,18 och det har bara gått upp till + 4,4 ute.


Får hoppas det blir lite varmare snart när jag ska gå med simon, men det kan jag nog glömma, ska till skol syster i dag och han ska få vaccin kl,09 på morgon


Klart med Simon och vaccin och han var jätte duktig, står vid bussen och väntar för ska in till Uppsala..


Har varit på arge kaj och gick till gränby och nu på buss till boländerna.. hi hii en.väldig saitsing runt Uppsala med buss..


Då är vi på väg hem med bussen, och det har vart en riktigt saitsing i Uppsala, åkte buss till arge kaj, gick till gränby och sen buss till citty gross så vi har typ åkt över hela Uppsala i dag och hunnit med mycket också, ganska skönt faktiskt..en härlig dag...


Har kollat på bonde söker fru och barnen ska i säng nu och Elias sover, själv ska jag kasta mig i säng snart också, är såå trött efter denna dag..







 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards