miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 september 2013

Av miasolrosenmaria - 9 september 2013 10:45

Jaha i dag så vakna vi före 7 och då hade gubben och dom äldre grabbarna redan dragit, och simon vaknade och kom in och la sig hos Elias och mig en stund och lekte med Elias medan jag gjore lite saker.


Sen fixade han sig själv och passade Elias på golvet medan jag duschade och skulle kolla på tv som inte fanbs någon signal, så han tog på en film smurfarna blev det, sen frukost.


Elias jätte grinig så bytte på honom och sen gav han flaska och sen vaet det brottom för kl bara tickar i väg av någon anledning.


Simon klädde på sig och gick ut, frös hämtade då en flis den var för liten, letade då efter en jacka och hittade och den var lite liten den med men den skulle han ha, gick till skolan med honom och sa hej då och sen kom jag på vad gjorde han av nycklarna, hittade dom inte i väskan och tänkte då dom sitter i dörren, brottom hem och där satt dom kvar, hummm vilken morgon..


Pratade med gubben och sen ringde nästa person som jag försökt få tag på och det var såå skönt att prata med henne, sen försöka sitta vid datorn, men Elias jätte grinig så det blev sätta mig och ge flaska och nu sover han och tvn verkar kommit i gång också, jiiippii har något att blänga på då, hahaaa


Ha en riktigt härlig underbar dag och njut av det härliga vädret som är, själv ska jag ta det lugnt i dag tänkte jag.


Fan nu har jag fått ont i det lilla man har då, huvudet och inte kul alls...


Sitter och bara är och myser med hem till gården på tv.


Då hämtat simon och han gör läxa nu och bara tar det lugnt..



Det här fina stickade kläderna fick jag till Elias i dag...såå fina


Har ätit middag och det blev pannkaka och hampus och simon ute, tim och jag kollar på film smurfarna och bara myser.

nej ha det såå gött och sköt om er..

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards