miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 1 oktober 2014 12:45

jaha då fick man ett samtal från tims lärare om att det möte jag skulle ha på habiliteringen i morgon, skulle vara på skolan i stället kl, 14,45.


och jag kan säga att jag fattade ju ingen ting , lixom ny vaken och full fart med att få i väg barn till skolan och så.


men sen blev det plocka fram papper och ringa till ahbiliteringen för jag var så förbannad och irriterad, för att dom gått över mitt huvud och kände mig så kränkt.


så dom på habiliteringen fick verkligen höra vad jag tyckte och tänkte och var inte på humör att prata heller , men gjorde det ändå när jag ändå var på hugget.


sen tog jag fram telefon nummer till rektorn på skolan, och fick tag i henne, men hon kunde ju inte prata utan skulle ringa tillbaka sen.


men då kände jag bara att allt rasade samman och allt släppte och jag bara skönk i hop och tårarna kunde inte stoppas, jag vara så nere och viste inte vart jag skulle ta vägen med mig själv.


så jag kopplade vidare min telefon till gubben för jag bara orkade inte prata mer med någon för jag var inte upplagd för att ta det samtalet.


sen efter ett tag så gick jag in i duschen och fixade mig, men allt var bara kaos i mitt huvud och hade väldigt svårt att släppa det som hänt på morgonen.


och telefonen den gick varm kan man ju säga, det var alla möjliga som ringde.


sen efter ett tag så svarade jag i alla fall och då var det skol sköterskan som ringde och ville be om ursäkt för att hon hade ringt och fixat med möte och allt, och jag ville ju inte ha det så, för jag ville ha vårat möte först innan man blandade in skolan.


sen pratade jag även med hon vi ska träffa på habiliteringen, och hon höll med om det jag sa och att vi skulle ha mötet först innan man gjorde annat, för vi aks ju känna att det ska vara bra innan man blandar in skolan och det är ju vi som bestämmer.


sen blev det lunch till elias och sen natta in honom och själv satte jag mig ner i soffan och kollade på tv och drack en kopp the.


ja då så hade jag ju sövt elias och lagt honom i sängen, men sen så vaknade lilla hern och ville inte lägga sig i sängen utan bara skulle komma upp och då satte jag mig i soffan och bara efter en stund så somnade han ju hos mig. hi hii

Eliasson en stund i soffan sin säng , men vaknade och var riktigt gnällig och ville upp .Men när jag satte mig i soffan så somnade han i gen efter en stund . Hi hiii


men jag skulle ju behöva gå på toa , men lite svårt när jag satt fast med lill knatte.


sen vaknade han lite försiktigt och bara gosade och mös en stund men sen blev det full fart och jagf började plocka diskmaskinen, och då var elias med.

men sen började han plocka ur alla kastruller och la dom i rad i hallen, vet inte vad han skulle göra med dom egentligen.


Jaha i dag har inte alls varit min dag , mått skit och sjunkit så jag inte vet vart jag haft mig själv.
Så har inte haft någon ork i dag alls, men nu laga middag och 2 barn har kommit hem .
Simon är på fritids en stund .
Och kyligt börjar det redan bli också .brrr


det bleb mys med tim som håller på med sin telefon.

Myser med Tim


sen kom hampus också dit och kollade vad tim spelade.

Hampus kom också och kollade


simon han håller på med läxa som är veckans ord som han ska skriva och lära sig skriva utan att läsa , så det blev förhöra och sen rätta.

Simon gör läxa


så sant.

Mikael Gunéruss foto.


Det har gjorts läxor och sen drog alla barnen i väg till gympa salen för att spela badminton.
Och jag sitter och nattar Elias nu och halv åtta hos mig nu då .


Japp lagt Elias och nu ringa hem barnen och så kolla bonde söker fru så klart


nu så har jag lagt barnen och sagt god natt och allt, och dom sak sova, själv gick jag ner och kollade på magnus uggla flyttar in.


sen hänga tvätt och göra mig själv i ordnin g för natten då.


Nu har jag hängt tvätt efter Magnus uggla, och gjort i ordning mig för natten.Sov så gott nu alla


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards