miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 2 oktober 2014 13:45

så vacker och underbar tårta.

Ett nytt sätt att slå in paket på !


lite ord.

:))



japp då var simon och tim hemma i dag och det blev upp vid 08,45, sen in i duschen och göra mig i ordning och fixa och plocka fram kläder.


sen fixa med köket och tvätt och allt som ska göras, tiden den gick ju fort och det blev lunch och göra i ordning elias och sen göra oss i ordning för att sätta oss i bilen och dra i väg mot uppsala för att hämta hampus i skolan, men det blev att köra upp mot habiliteringen, fast långt före för att jag skulle få en promenad sita biten medan han åkte och hämtade hampus.


sen blev det habiliteringen och gå upp och vänta i väntrummet och sen blev det möte, barnen fick vara i ett rum där dom kunde hålla på med saker och göra.


bilder på vägen mot hab.










:))


mötet avklarat och då blev det i väg mot macdonald och äta lite, sen hemåt och fixa och greja, klockan var redan 18,15 så det blev att bara ta det lugnt och kolla på lite tv med bolibompa och bara vara.


Nu är det så här att jag tycker alla ska gå in på expressen en skola har blivit anmäld för att ha sjungit den blomster tid nu kommer .

Det är en artikel från 2006.
Och då är det en pappa som inte accepterar våran sed att sjunga den i kyrkan på skolavslutning att hans son är tvungen att utöva en annan religion en hans egen och det är nu anmält till diskrimnernings ombudsmannen. DU

...

Ja ni kan faktiskt gå in där och läsa om allt.

Då måste jag faktiskt fråga , är det meningen att vi svenskar, hela djävla sverige ska ändra våra religion och våra traditioner för att andra kommer in i vårat land och ska styras av dessa människor och ska då konvertera till någon muslim för att det ska passa dom.

Ja en djävla bra fråga tycker jag.
Det har gått alldeles för långt med denna djävla snack om rasismen i barn böcker och allt.

Så ja jag kan fan flytta till Danmark för dom håller på sitt och sina traditioner till och med dom tycker att det gått för långt med vad vi gör med tx; pippi och jag såg i dag att dom till och med har tagit upp böckerna hedenhös och Tintin, det är vidrigt vad dom håller på.

JAG KOMMER GÅ SOM JAG VILL OCH JAG ÄR REN SVENSK, KOMMER FORTSÄTTA SÄGA NEGERBOLL, OCH HA SVENSKA FLAGGAN , SJUNGA DEN BLOMSTER TID NU KOMMER , NATIONAL SÅNGEN OCH ALLT ANNAT, LYSSNA PÅ ULTI MA THULE,

MEN INTE FAN ÄR JAG RASIST FÖR DET,
MEN SAMTIDIGT SÅ ÄR MAN VÄL DET HUR MAN ÄN ÄR OCH SÄGER OCH PRATAR .

SÅ SNART KAN MAN INTE VARA DEN MAN ÄR UTAN ATT DOM SKA HITTA FEL OCH RASISTISKT PÅ EN.

FÖR DET ÄR JU SÅ DOM HÅLLER PÅ MED ALLT VAD DET ÄR NU MERA, ALLT ÄR DET FEL PÅ TYVÄRR SÄGER BARA SANNINGEN .

TYCK VA FAN NI VILL OM DET JAG SKRIVIT OCH JAG ANSER ATT MAN FÅR FAN TA SEDEN DIT MAN KOMMER , SÄG FÖR FAN INGET ANNAT.



åå gu så härligt så skulle jag vilja ha ..

♥ Romantic night ♥


en sådan krans skulle jag vilja ha.

Hej mina vänner då är det dags igen för Gilla& Dela inlägget.Gilla och dela inlägget och var med på utlottningen av en vacker höstkrans i härliga höstfärger.Dragningen sker den 8 oktoberLycka till


så djäkla sant.

Survival of the Funniests foto.



i ♥ you


Nu så blir det sköna sängen som gäller och få värme och blund i dom härligt gröna små ögon.
Natti Natti




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards