miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 3 oktober 2014 12:15

ja då så har man vaknat och det är ju ett riktigt bus väder med regn och mulet, inge vidare alls om man säger så, gör verkligen dagen deppig , hua.


men barnen ska till skolan och dom tyckte inte det alls var kul att gå eftersom det regnade bra där ute.   


sen blev det duschen för mig och ta en kopp teh och smörgås efter det och sen ge elias en flaska och fixa här hemma, sätta i gång en tvätt maskin som vanligt och det är inge konstigt alls.


sen plocka upp på golvet och greja sen dammsuga och sånt.


Ja vad ska man säga , sitter och kollar på tv Elias han har hämtat dricka i kylskåpet och sen är han borta och det är jätte tyst .
Så jag måste ju kolla vad han gör .
Haha ja man ska inte skratta men där står han ned kylskåp dörren öppen och han är smetat i ansiktet av smör.
Han har ståt och ätit margarin.
Så nu får man ha allting högt upp där inne , så det blir grind till köket nu.


Alltså han är ett riktigt busfrö även när han äter .
Men det är klart han sov ju före så nästan ny vaken och såå pigg.



den hä'r gillar jag verkligen, så vacker.



Här har jag beviset på Elias fingrar


ja i dag så ska mamma komma över en stund och hon har med sig linnea och det ska bli kul att träffa dom, och elias var väldigt fachinerad av hunden som dom hadde med sig, tyckte det var jätte kul med den, så han kollade hela tiden var hon var och vad hon gjorde. hahaha


sen åkte dom och då var det dags att fixa maten som bleb falukorv och makaroner.


Höstbröllop? Vi har en vacker korsett som passar lika bra under bröllopsklänningen som till bröllopsnatten - <a href=www.evasunderklader.se/pid/8826/Ljuvlig korsett som är sydd i en unik modell som är lite längre än den klassiska korsetten samt har breda axelband. Både fram-och baktill smyckas denna korsett av vackert formade urringningar och tilldragande snörningar. I nedre kant smyckas korsetten av en uppseendeväckande spets i en bred och unik form med ett lekfullt mönster. Till denna korsett levereras strumpeband och ett häftigt halsband i spets och pärlor i en halsnära modell." width="263" height="395" />


sen var det göra i ordning för kvällen och kolla på bolibompa och sen göra i ordning för elias och välling och börja natta in honom för natten.


sen skulle vi kolla på film eftersom det inte ä'r något på tv som vi vill kolla på, vi kollar inte på idol så tråkigt.


så det blev tarzan.

Elias sover och barnen och jag myser i soffan och kollar på film .Tarzan


Jag håller fullständigt med om detta , alla mina barn har sovit hos mig och även dom här små som är hemma , för jag kan inte låta dom sova ensamt i sin säng om dom inte mår bra eller drömmer och tänker på hemska saker , mm.

Mysigt och trygghetsskapande eller en ­obekväm otjänst? Borde fler av oss putta våra skrymmande barn ur sängen och lära dem att sova ensamma? Nej, säger psykologen Malin Alfvén. När barn behöver närhet ska de få det menar hon.
 
 
så fina
Vackra VENUS - dubbelt örhänge med Zirkon och odlad pärla. Bär valfri del fram eller bak.279 krBeställ det här:http://shop.bymargaretenudel.se/advanced_search_result.php?keywords=venus
 
 

Nej nu hörni där ute så är det läggdags för mig , är skit trött och hängt tvätt och bäddat säng efter filmen .
Men nu blir det sova.

Nej nu hörni där ute så är det läggdags för mig , är skit trött och hängt tvätt och bäddat säng efter filmen .Men nu blir det sova.



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards