miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 7 oktober 2014 14:00

lite text som jag giller så mycket och som stämmer så bra.

Andlig Väglednings foto.



Mikael Gunéruss foto.


Uffe Brehmers foto.


den här bilden älskar jag så mycket är ju såå vackert och så underbart verkligen en dröm.

Wow, so romantic! <3



Här har jag gått upp med tuppen och duschat och fixat och plockat , och barnen frukost och i väg till skolan


Jaha och här har vi en liten busunge som passar på att gå in i kylskåpet och ta ägg kartongen o h hade sönder ett ägg när man står i duschen och Tim och Simon kollar på tv. Ja vad säger man


Ja då ska jag göra i ordning Elias och klä på och allt för att sen gå och möte min faster Margareta som kommer på besök .


Står och väntar på att på bussen som Margareta kommer med



Väldigt kul väder om man säger så , regnar kan man ju lova


Ja då har jag haft besök av min fina faster Margareta  och det var så kul att hon kom och var här länge , så skönt att få besök.
Sen följde jag henne till bussen 15.53 och sen hem och då börja med middag som blev köttfärs limpa ris, hade ingen potatis tyvärr . Men det gick bra det med.
Och nu så badar Elias innan vi ska kolla på bolibompa. ����



Tim badar med Elias



hahaa lilla jag då




Elias och kollar på bolibompa efter badet



Mia Maria Anderssons foto.



Nu nattar jag Elias och kollar på halv åtta hos mig och bara softar och gosar med lill plutten så härligt


såå vackra.

For someone special



såå underbar, så vill jag ha .

Happy ever after wedding cake


Yellow and red enchanted centerpiece



Ja nu så har jag nattat barnen och ska sova nu , själv satte jag mig ner och bara sjönk i hop och dö tittar på djävuls dansen .��


Nu säger jag natt natta alla fina där ute

Nu säger jag natt natta alla fina där ute



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards