miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 4 oktober 2014 12:30

det här är ju såå vackert, skulle så gjärna få vara med om det.

Wonderful scene <3



Sitter och spelar memori med barnen



Elias äter bulle medans


Vi spelar bingo men simon drog i väg blev sur för att han inte vann.



Elias håller på med memorit och har kul att kolla på korten.


Elias fick sitta och rita en stund för han var så grinig, men tyckte det var jätte kul att få rita då, men tyvärr så blev det inte bara på pappret, utan på stolen och på sina byxor och händerna..hi

Elias ritar


sen blev det yazy som vi spelar och då var vi allihop som spelade, och hade trevligt.



sen så gjorde jag i ordning smeten till ugns pannka och sen gick jag upp och fixa badvatten till elias och då tog jag ett fotto genom fönstret och det såg ut så här , så mulet.

Mia Maria Anderssons foto.


sen blev det bad för elias medan pannkakan gräddas i ugnen, och elias tyckte det var så kul och blev jätte glad att få bada.



sen upp och fixa med pjamas och allt med honom och sen duka och fixa middagen och sen gjorde jag deg för att baka bröd som ska stå på jäsning och då kolla på tv och mysa med bolibompa, men jag fick lov att lägga mig i sängen en stund för hade såå ont i ryggen, så var jobbigt.


men sen så blev det fika med bulle som gubben hade köpt.


Tänkvärt & Inspirations foto.


och sen tv en stund och sätta in brödet i ugnen, och fixa välling till elias och natta in honom, och invänta fångarna på fortet.


sen lägga ner elias och då barnen fixa godis och sätta os i soffan och bara mysa med tv och heja på något lag och se om man klarar gåtorna, japp.


sen blev det natta in barnen och själv göra mig i ordning för natten och få lite blund i ögonen.


Barnen ligger och sover nu och själv så har jag slängt mig under täcket med huvudet på kudden och inväntar Jonny blund.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards